Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chiranjib Halder

Abstract

0  

Chiranjib Halder

Abstract

বীজ

বীজ

1 min
627


তোমার ঘুম, তোমার ঘর, তোমার ভাষা, তোমার পথ

একমাত্র জেগে আছে ভবিষ্যৎ ভবিষ্যৎ।


যোগবাড়ি ,বিয়োগবাড়ি্ ,গুনবাড়ী , ভাগবাড়ি

ভবিষ্যৎ ভবিষ্যৎ ভবিষ্যৎ বলতে পারি।


স্বামীপুত্র স্ তি ন পুত্র , পুষনে পুত্র হীনপুত্র

এচিতার জন্য আগুন স ম্ভাবনা ক্ষীণ পুত্র।


অন্ধ আমি ,বীজ আমি , হীনবল চিত্ত সৎ

তোমার জন্য পিড়ি পেতে উ দ্বৃত্ত ভবিষ্যৎ।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract