Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUSHANTA KUMAR GHOSH

Abstract Romance Classics

4  

SUSHANTA KUMAR GHOSH

Abstract Romance Classics

অনন্ত প্রেম -চার

অনন্ত প্রেম -চার

1 min
12


অনন্ত প্রেমঃ চার

সুশান্ত কুমার ঘোষ


আমার বলে যেটুক ছিল সবটা দিলাম তুলে

ভুবন খুঁজেও আর পাবে না কাউকে আমি বলে !

আমিটা যে তোমায় মিশে তুমিই হয়ে গেছি

তোমার প্রাণের পরশ হয়ে তোমার মাঝেই আছি !

ছায়া তো নই ফেলবে মুছে বন্ধ করে আলো

হৃদয় তোমার সাথেই যাবে যেথায় তুমি চলো !



Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract