Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jonah Nasara Tahiru

Abstract Classics Fantasy

4.0  

Jonah Nasara Tahiru

Abstract Classics Fantasy

గులకరాయి

గులకరాయి

1 min
237


ప్రకాశవంతమైన శీతాకాలం

ఒక గుండ్రని, కలలు కనే గులకరాయి మూస్

పువ్వు పైన


Rate this content
Log in

More telugu poem from Jonah Nasara Tahiru