Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

anuradha nazeer

Inspirational

4.0  

anuradha nazeer

Inspirational

அன்னையர் தினம்

அன்னையர் தினம்

1 min
192


எனது பார்வையின்படி, இந்தியாவில் தினமும் ஒரு அன்னையர் தினம் என்று நினைக்கிறேன். ஒரு தாய் தன் குழந்தை / குழந்தைகளை கர்ப்ப காலத்திலிருந்து தனது கடைசி மூச்சு வரை கவனித்துக்கொள்கிறாள், அவர்களின் மகிழ்ச்சி, நல்வாழ்வு மற்றும் நல்ல ஆரோக்கியத்திற்காக தொடர்ந்து பிரார்த்தனை செய்கிறாள்.


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Inspirational