Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational Others Tragedy

3  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational Others Tragedy

ମାନିନୀ ସ୍ବରାଷ୍ଟ୍ର ସ୍ୱାଭିମାନ

ମାନିନୀ ସ୍ବରାଷ୍ଟ୍ର ସ୍ୱାଭିମାନ

1 min
146


ମାନିନୀ ସ୍ବରାଷ୍ଟ୍ର ସ୍ୱାଭିମାନ ତୁମେ


ବୈଦିକ ଭାରତ ଜାଗ୍ରତ ପ୍ରହରୀ

ସନ୍ତାନ, ସୁଯୋଗ୍ୟ

ବୀର ସୈନିକ !

ରକ୍ତ ତର୍ପଣର ଅର୍ଘ୍ୟ ଅର୍ପଣରେ

ରଖିଗଲ ତୁମେ

ଜାତିର ଟେକ ।

ସାର୍ବଭୌମ ଆମ ଆର୍ଯ୍ୟ ଭାରତର

ସମ୍ମାନ ସଂଭ୍ରମ

ମଉଡ଼ ମଣି ।

ଜାତି,ଧର୍ମ,ବର୍ଣ୍ଣ ନିର୍ବିଶେଷେ ତୁମେ

ଏକାଗ୍ର ଭାରତ

ସୁ ଶିରୋମଣି ।

ସାରା ଦେଶ ଯେବେ ଶାନ୍ତ, ନିଦ୍ରାଗତ

ନିଝୁମ ରାତିର

ନିଃଶବ୍ଦ କୋଳେ ।

ଅପଲକ ନେତ୍ରେ ଅବିଶ୍ରାନ୍ତ ଚିତ୍ତେ

ସତର୍କେ ତୁମରି

ସଂଘର୍ଷ ଚାଲେ ।

ଆତଙ୍କବାଦ ର ବିଭତ୍ସ ଭକ୍ଷଣେ

ତୁମ ତ୍ୟାଗ,ନିଷ୍ଠା

ବଳି ପଡିଲା ।

ବଳିଦାନ ତୁମ ବ୍ୟର୍ଥ ହେବ ନାହିଁ

ଅମର ଆତ୍ମାକୁ

କଥା ରହିଲା ।

ଜଳୁଅଛି ଜୁଇ ଜୁଇ ନୁହେଁ ସିଏ

ବିଦ୍ରୋହର ବହ୍ନି

ରକ୍ତର ଡାକ ।

ପ୍ରତିଶୋଧ ପଣ ହୁଙ୍କାରି ଡାକୁଛି

ତେଜିୟାନ ହେବ

ରଖିବ ଟେକ ।

ଆମ କଥା ଆମ ସୁରମ୍ୟ ଶପଥ

ପ୍ରତିଶୋଧ ନେବୁ

ଅହିଂସା ପଣେ ।

ଅହିଂସା ତ ଆମ ଆର୍ଯ୍ୟ ପରମ୍ପରା

ବିଜୟ ଲଭିବୁ

ଆତ୍ମ ତର୍ପଣେ ।

ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି, ଶ୍ରଦ୍ଧା ଅଞ୍ଜଳି ସୁମନ

ଅମର ଆତ୍ମାର

ସଦ୍ଗତି ପାଇଁ ।

ଅର୍ପଣ କରୁଛୁ ମନରୁ,ଆତ୍ମାରୁ

ନୟନ ଲୋତକ

ବନ୍ୟାରେ ଧୋଇ ।

ମାନିନୀ ସ୍ବରାଷ୍ଟ୍ର, ସ୍ୱାଭିମନୀ ତୁମେ

ସ୍ବଦେଶ ସମ୍ମାନ

ବଜାୟ ରଖି ।

ବୁକେ ବିଦ୍ଧ କଲ ଗୌରବର ଧ୍ବଜା

ଧୂଳି,ମାଟି,ରେଣୁ

ରହିଛି ସାକ୍ଷୀ ।

ହେ ବୀର ପୁଙ୍ଗବ ବଳିଷ୍ଠ ବିପ୍ଳବ

ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ସହିଦ

ମର୍ଯ୍ୟାଦା ପୁତ୍ର ।

ଗର୍ବ ଗୌରବର ଐତିହ୍ୟ ରଚିଲ

ଆତ୍ମ ଜୟୀ ହେଲା

ଭାରତ କ୍ଷେତ୍ର ।

ଶରୀର ଟି ସିନା ପାର୍ଥିବ ତୁମର

ଅପାର୍ଥିବ ତୁମ

ସୈନିକ ପଣ ।

ସ୍ବର୍ଗୀୟ ସମ୍ମାନେ ବୈଭବ ଭୂଷଣେ

ଦେଶ, ଜାତି,ଜନ

କରେ ବରଣ ।

ପଛ ଘୁଞ୍ଚା ନାହିଁ ଭାରତ ଜାତକେ

ଗର୍ବ ଗରିମାର

ଐତିହ୍ୟ ଭୂମି ।

ଲେଲିହାନ ବହ୍ନି ତେଜିୟାନ ଶିଖା

ଜାଳିଦେଵ ଶତୃ

ତୀବ୍ର ତା'ଅଗ୍ନି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational