Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Inspirational

3  

Writer Roja Panda

Inspirational

ଡାକିଥାନ୍ତି ଯାହାଙ୍କୁ ମୁଁ,'ବାପା'

ଡାକିଥାନ୍ତି ଯାହାଙ୍କୁ ମୁଁ,'ବାପା'

1 min
6.5K


ଜୀବନ ଯାତ୍ରା ତୁମର କେବଳ ଆରମ୍ଭ ହିଁ ଆରମ୍ଭ

ନାହିଁ ତାର କେବେ ଅନ୍ତ

ଜନ୍ମ ତୁମର ପୂର୍ଣ୍ଣ ଆନନ୍ଦରେ ଭରା

ନାମ ଯେ ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ,

ଯିଏ ସକ୍ଷମ ହୋଇପାରିଛି ଆଣିବାରେ

କାହାର ଅନ୍ଧକାରମୟ ଜୀବନରେ

ଭରପୁର ଆନନ୍ଦ |

ଧୂପର ଧୂଆଁରେ କେବେ ତ

ପୁଣି କେବେ ଆକ୍ତାମାକ୍ତା ଅନ୍ଧାରର ଛାତିରେ

କେବେ ପୁଣି ବାରୂଦର ବିକଟାଳ ଗନ୍ଧ ସାଥିରେ

ଚାଲୁଥାଅ ତୁମେ ପରା ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏକ ଜହ୍ନ ପରି

ବିନା କାହା ସାହାରାରେ, ନିଜ କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ସେତୁରେ |

ଜାଳୁଥାଅ ତୁମେ ଅହରହ ନିଜକୁ

ପ୍ରଜ୍ଵଳିତ ଦୀପଶିଖାର ଅଗ୍ନି ପରି

କାହାର ଭୋକିଲା ପେଟରେ ଦାନାଟିଏ ଦେବାର ଆକାଂକ୍ଷାରେ

ନିଶି ଆଉ ଦିବାରେ

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ |

ଦୁଃଖର ଉତ୍ତାପରେ କେବେ ଲାଲ ହୁଏନା ଛାତି ତୁମର

କାରଣ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଆନନ୍ଦରେ ଭରା ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଯେ ନାମ ତୁମର

ସେଇଥିପାଇଁ ତ ସଭିଁଙ୍କ ହୃଦୟରେ ତୁମେ ରହିଅଛ ଚିର ଅମର |

ଆଜି ବି ବଞ୍ଚିଛି ସେଇ ଅମୂଲ୍ୟ ଚକ୍ଷୁ ଦୁଇ ତୁମର

ଯାହା ଫେରାଇ ଆଣିଛି ପୂର୍ଣ୍ଣିମାର ଆଲୋକିତ ଜ୍ୟୋତି

ଅନ୍ଧକାରମୟ ଏକ ଜୀବନରେ କାହାର |

ହେ ପୂଣ୍ୟାତ୍ମା,

ତୁମେ ତ ରହିବ ଜିଇଁ , ପ୍ରତି ଜନ ହୃଦୟରେ

ମାଟି ,ପାଣି ଆଉ ଆକାଶର ପରମ ବ୍ୟାପ୍ତିରେ

ମୁକ୍ତା ପରି ଝଟକୁଥିବା ଛୋଟ ତାରା ଫୁଲ ହୋଇ

ଯୁଗଯୁଗ ପାଇଁ ଏଇ ଧରଣୀ ଛାତିରେ |

ବିଞ୍ଚିଦିଅ ଆଉଥରେ ମୁହୂର୍ତ୍ତକପାଇଁ ଆସି

ଆନନ୍ଦର ପ୍ରୀତି ଫୁଲ, ଆମ ବିବ୍ରତ ଜୀବନରେ

ଏତିକି କାମନା ମୋର

ମୋ ହୃଦୟରେ ଅଙ୍କିତ ତୁମ ସେଇ ସ୍ମିତହାସ୍ୟ

ଚିତ୍ର ଫଳକ ନିକଟରେ |

ରୋଜା ପଣ୍ଡା

ପୂର୍ଣ୍ଣ ନନ୍ଦ ଭବନ

ନେତାଜୀ ନଗର, ମଧୁପାଟଣା,


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational