Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Classics

ତୁମକୁ ଭଲଲାଗେ ବୋଲି

ତୁମକୁ ଭଲଲାଗେ ବୋଲି

1 min
6.8K


ମମତା ପଟ୍ଟନାୟକ


କେତେଥର ତୁମ ଗାଁକୁ ନିଅ ବୋଲି ଜିଦ୍ କଲି ଜମା ଶୁଣିଲନି

ଏବେ ତୁମେ ନ ଥିଲାବେଳେ ତୁମ ଗାଁକୁ ଯାଇଥିଲି

ଖାସ୍ ତୁମକୁ ଭଲଲାଗେ ବୋଲି ଚିଟ ପ୍ରଜାପତିରର

ଡେଣାରେ ଗାଁ ସାରା ବୁଲିଲି

ପୋଖରୀ ତୁଠ ପଥରରେ ପାଦ ବୁଡେଇ ପାଣି ଚବକେଇଲି

ଚବକା ପାଣିରେ ଭଉଁରୀ କାଟି ଫେରିଗଲେ

ସ୍ମୃତିସବୁ, ତୁମର ଆଉ ମୋର l

ଖାସ୍,ତୁମକୁ ଭଲଲାଗେ ବୋଲି ଗଲି କାଶତଣ୍ଡୀ ପଠାକୁ

ଭରା ଜହ୍ନରାତିରେ ଜହ୍ନିଫୁଲକୁ ତୋଳି ଭରିଲି ଅଣ୍ଟିରେ

ସେବେଠୁ ହଳଦିଆ ନିଆଁରେ ଜଳୁଛି ଅଣ୍ଟି l

ସାଙ୍ଗରେ ନେଇଥିଲି ସେଇ ପୁରୁଣା ଖାତାଟି

ଯେଉଠି ତୁମେ ଆଙ୍କିଥିଲ ନୂଆଣିଆ ଚଳଘରଟେ

ଚାଳରେ ମାଡିଥିବା କଖାରୁ ଡଙ୍କ

ଦାଣ୍ଡପଟେ ମଗୁଶିର ଝୋଟି

ଲାଜେଇ,ଭୁଇଁରେ ଗାରକାଟି ଠିଆ ହୋଇଥିବା

ଚିତ୍ର ପ୍ରତିମାଟେ ଠିକ୍ ମୋରି ପରି l

ସବୁଠି ତୁମର ସ୍ମୃତି, କିଛି ନା କିଛି ଅବଶେଷ

ଏବେ ଖାଲି ଯାହା ତୁମେ ଦିଶୁନଥିଲ

ତୁମେ କେବେଠୁ ମୋ’ ଠାରୁ ଦୂରେଇ’ ଅନ୍ୟ କାହାର l

ସେବେଠୁ, ମୁଁ କ’ଣ ସବୁ ଖୋଜୁଛି

ବୁଲୁଛି ଗାଁର ସବାଶେଷ ନାଲିସଡ଼କରେ

ଜଳୁଛି ବ୍ଯିଶାଖିର ଝାଞ୍ଜିରେ, ତୁମ ଅଲିପା ଅଗଣାରେ

ଭାସୁଛି ଉଜାଣି ବହୁଥିବା ଲୁହରେ

ଜଳୁଛି ଭୋର ଏକୁଟିଆ ତାରାର ନିସଙ୍ଗତାରେ

ତୁମ ଗାଁ ପାହାଡି ମଥାନରେ l

ଦେଖ, ଯେବେ କେବେ ଥରେ ଆସିବ

ଆସ୍ତେ କରି ରଖିବ ତୁମ ଚିହ୍ନା ଭୁଇଁରେ ପାଦ

ସେ ମାଟି,ପାଣି, ପବନରେ, ସମାଧିତଳେ ମୁଁ

ସେମିତି ଅପେକ୍ଷାରେ ରହିଛି ଛୁଆଁଟିକେ ପାଇଁ ତୁମର l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics