MANAS KUMAR KAR

Tragedy Fantasy Inspirational

4  

MANAS KUMAR KAR

Tragedy Fantasy Inspirational

ନିର୍ଯ୍ୟାତନାର ଶିକାର ଆୟେଶା

ନିର୍ଯ୍ୟାତନାର ଶିକାର ଆୟେଶା

2 mins
254


ଏହି କାହାଣୀ ମୋତେ ସେହି ଚରିତ୍ର ମାନଙ୍କୁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଘୃଣା ଲାଗେ ଆୟେଶାଙ୍କ ଅବସ୍ଥା ପାଇଁ ଦାୟୀ ଲୋକମାନେ । ସେ କେବଳ ଗୋଟେ ଗରିବ ଝିଅକୁ ଋଣ ପରିଶୋଧ ପାଇଁ ୧୨ ବର୍ଷ ବୟସରେ ଏକ ତାଲିବାନ ଯୁବକକୁ ବିବାହ କରାଇଛନ୍ତି , ତାହା ନୁହେଁ ବରଂ ସେ ତାଙ୍କ ସ୍ୱାମୀଙ୍କ ଅତ୍ୟାଚାରରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରି ନାକ ଓ କାନ ମଧ୍ୟ ହରାଇଛନ୍ତି ।


ବାର ବର୍ଷ ବୟସରେ ଯୁବତୀ ଆୟେଶା ଋଣ ପରିଶୋଧ କରିବାକୁ ତାଲିବାନ ବାଳକକୁ ବିବାହ କରିବାକୁ ବାଧ୍ୟ ହୋଇଥିଲେ । ବିବାହ ପରେ ତାଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ପତି ଏକ ବସ୍ତୁ ପରି ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲେ, ଏକ ବିପଦପୂର୍ଣ୍ଣ ଅବସ୍ଥାରେ ଫସି ରହି ତାଙ୍କୁ ପ୍ରତିଦିନ ଶାରୀରିକ ଏବଂ ମାନସିକ ନିର୍ଯାତନା ସହିବାକୁ ପଡୁଥିଲା । ଶେଷରେ, ସେ ଜୀବନ ଆଉ ମୃତ୍ୟୁ ସହିତ ସଂଗ୍ରାମ କରି ଶେଷରେ ଖସିଯିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କଲେ , କିନ୍ତୁ ତାଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ସ୍ୱାମୀ କାବୁ କରି ପାଞ୍ଚ ମାସ କାରାଗାରରେ ବନ୍ଧୀ ରୂପେ ରଖିଥିଲେ।


 ମୁକ୍ତ ହେବା ପରେ ବିଚାରପତି ତାଙ୍କୁ ସ୍ୱାମୀଙ୍କ ନିକଟକୁ ଫେରିବାକୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦେଇଥିଲେ। ଦୁର୍ବ୍ୟବହାରର ଚକ୍ରରୁ ମୁକ୍ତି ପାଇବାକୁ ସ୍ଥିର କରି ସେ ଖସିଯିବାକୁ ଆଉ ଏକ ଚେଷ୍ଟା କରିଥିଲେ କିନ୍ତୁ ପୁନର୍ବାର ଉଦ୍ଧାର ହୋଇଥିଲେ। ନାକ ଓ କାନ କାଟିବା ପରି ତାଙ୍କ ସ୍ୱାମୀ ତାଙ୍କୁ ଭୟଙ୍କର ଦଣ୍ଡ ଦେଇଥିଲେ।


ଏହି ଘଟଣାରେ ଆୟେଶା ନିଜେ କ୍ଲାନ୍ତ ହୋଇଥିବାର ମନେ କରନ୍ତି । ଯେତେବେଳେ ସେ ମଧ୍ୟରାତ୍ରିରେ ଚେତନା ଫେରି ପାଇଲେ, ସେତେବେଳେ ସେ ଥଣ୍ଡା ଅନୁଭବ କଲେ, ଯେପରି ତାଙ୍କ ନାକକୁ ଥଣ୍ଡା ପାଣି ପ୍ରବେଶ କଲା ।



ସେତେବେଳେ ସେ ଦେଖିଲେ ଏକ ଶୂନଶାନ ପାର୍ବତ୍ୟରେ ତାଙ୍କୁ ମରିବାକୁ ଛାଡି ଦିଆଯାଇଛି ସେ ଚମତ୍କାର ଭାବରେ ସାହସ ପାଇଲେ ଏବଂ ଜେଜେବାପାଙ୍କ ଘରେ ପହଞ୍ଚିଲେ, ଯେଉଁଠାରେ ତାଙ୍କୁ ଆଶ୍ରୟ ଏବଂ ସାହାଯ୍ୟ ମିଳିଲା । ଶେଷରେ ତାଙ୍କୁ ଏକ ଗୁପ୍ତ ଆଶ୍ରୟସ୍ଥଳକୁ ନିଆଯାଇଥିଲା ଏବଂ ପରେ ଚିକିତ୍ସା କରାଯାଇଥିଲା।



 ୨୦୧୦ ରେ ତାଙ୍କୁ ସଂଯୁକ୍ତ ରାଷ୍ଟ୍ର ଆମେରିକାରେ ଚିକିତ୍ସା ପାଇଁ ଉଦ୍ୟମ କରାଯାଇଥିଲା, ଯେଉଁଠାରେ ସେ ଏକାଧିକ ଅସ୍ତ୍ରୋପଚାର କରିଥିଲେ। ପ୍ରକ୍ରିୟା ସମୟରେ ଅସ୍ଥାୟୀ ଅଙ୍ଗ ଯୋଗାଇ ଦିଆଯାଇଥିବାବେଳେ ତାଙ୍କ ନାକ ଏବଂ କାନ ଶରୀରର ଅନ୍ୟ ଅଙ୍ଗରୁ ଟିସୁ ବ୍ୟବହାର କରି ପୁନଃ ପ୍ରତିରୋପଣ କରାଯାଇଥିଲା ।


          ଆୟେଶା ପରବର୍ତ୍ତୀ ଆଘାତ ଜନିତ ଚାପ ବ୍ୟାଧି ଏବଂ ଅନେକ ମାନସିକ ସମସ୍ୟାରେ ପୀଡିତ ଥିଲେ। ଋଣ ଭାର ଚାପ ହେତୁ ସେ ବାର ବର୍ଷ ବୟସରେ ଜଣେ ଆତଙ୍କବାଦୀଙ୍କୁ ବିବାହ କରିବାକୁ ବାଧ୍ୟ ହୋଇଥିଲେ, ନିର୍ଯାତନା ତଥା ନିର୍ଯାତନାର ଶିକାର ହୋଇଥିଲେ, ତାହା ତାଙ୍କୁ ଏକ ଅବିସ୍ମରଣୀୟ ଶୂନ୍ୟସ୍ଥାନରେ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ କରିଥିଲା ​​। ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟର ବିଷୟ, ଏହି ମାମଲା ଏକ ପୃଥକ ଘଟଣା ନୁହେଁ। ପ୍ରତିଦିନ ଏପରି ଘଟଣା ସାମ୍ନାକୁ ଆସେ।


            ଯେଉଁଠାରେ ଭୁଲ ବିଶ୍ୱାସ ଏବଂ ପୁରାତନ ପରମ୍ପରା ଯୋଗୁଁ ଛୋଟ ଝିଅ ମାନଙ୍କର ଭବିଷ୍ୟତ ନଷ୍ଟ ହୋଇଯାଏ । ଏହା ଏକ ସ୍ମରଣକାରୀ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରେ ଯେ କେବଳ କିଛି ପାରମ୍ପାରିକ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯାଏ ତାହା ଏହାକୁ ନୈତିକତା ଦୃଷ୍ଟିରୁ ଠିକ୍ କିମ୍ବା ଲାଭଦାୟକ କରେ ନାହିଁ ।



 ଯଦି ଏହି କାହାଣୀ ଆପଣ ମାନଙ୍କ ପାଇଁ ନୂଆ ତେବେ ମୋର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ହାସଲ ହୋଇଛି ବୋଲି ମୁଁ ଭାବିବି । ଏହା ଭୁଲିଯିବା ଉଚିତ ନୁହେଁ ଏବଂ ଏହି ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ବିଷୟଗୁଡ଼ିକ ବିଷୟରେ ଜନ ସଚେତନତା ସୃଷ୍ଟି କରିବା ଆମମାନଙ୍କ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ । ଯଦି ଆପଣ ମାନଙ୍କୁ ବିଷୟଟି ଭଲ ଲାଗିଛି ଦୟାକରି ଏହାକୁ ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ପାଖୁ ପ୍ରେରଣା କରନ୍ତୁ ।


ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Tragedy