Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bishnupriya Pradhana

Comedy

3  

Bishnupriya Pradhana

Comedy

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

1 min
230


ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

ସ୍କୁଲ୍ କଲେଜ ବନ୍ଦ ହେଲା ଏଠି

ପନିପରିବା ରେଟ୍ ବଢିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା ।


ସରକାର ଏଠି ତାଲା ବନ୍ଦ କଲେ

ଲକଡାଉନ୍ ଅବଧି ଗଡାଇତଦେଲେ

ମାଗଣା ଚାଉଳ ପାଇଁ ଠେଲାପେଲା ପୁଣି

ମାସ୍କ ଭିତରେ ଦିନ କଟିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା ।


କରୋନା ଏଥର ବଢ଼ି ବଢ଼ି ଗଲା

ଦଶମ ଶ୍ରେଣୀ ପରୀକ୍ଷା ବାତିଲ ଯେ ହେଲା

ଶନି ରବି ସଟଡାଉନ୍ ଏଠି

ଘରେ ଘରେ କୋଳାହଳ ଶୁଭିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା

ପୁଣି କରୋନା ଆସିଲା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy