Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sweetstar Simran

Romance

3  

Sweetstar Simran

Romance

ପାହାନ୍ତି ସପନ

ପାହାନ୍ତି ସପନ

1 min
289



ଆଖି ମୁଦୁ ମୁଦୁ ଦିଶିଗଲା ମତେ

ସ୍ମୃତି ର ଅଡୁଆ ଖିଅ

ସଜାଡ଼ିବା ପାଇଁ ବଢିଗଲା ହାତ

ସତେ କି ନଈର ସୁଅ ।


ଗଣ୍ଠି ପରେ ଗଣ୍ଠି ଫିଟଉ ଫିଟଉ

ଚାଲି ଗଲି କିଛି ଦୂର

ସ୍ମୃତି ସହର ରେ ସତେ କି ଫଗୁଣ

ଚାହିଁଥିଲା ବାଟ ମୋର ।


ପହଂଚୁ ପହଂଚୁ ଅଜାଡି ଦେଲା ସେ

କାହିଁ କେବେ କାର କଥା

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗେ ଭରିଗଲା ସତେ

ମନ ଅଗଣା ର ମଥା ।


ପାଦ ଚିପି ଚିପି ରଙ୍ଗ ନେସା ସେଇ

ପାଦ ଚିହ୍ନ ଦେଖାଗଲା

ବୟସ ପାହାଚେ ସଦ୍ୟ ଯୌବନେ

ତୁମ ହସ ଦିଶିଗଲା।


ଭୁଲିଗଲି କ୍ଷଣେ ଅବିକା ସମୟ

ପାଦ ଥାପି ଅତୀତ ରେ

ବିଗତ ଦିନ ର ପୁରୁଣା ଅତିଥି

ମନ ରେ ଶ୍ରାବଣ ଝରେ।


ଆଶା ଯାହା ଥିଲା ହଜିଛି କେବେଠୁ

ସମୟ ର ଇସାରାରେ

ନିଜକୁ ଖୋଜି ବି ପାଇ ପାରୁନାହିଁ

ସକାଳ ର ଆଲୁଅ ରେ।


ହଠାତ ସ୍ପର୍ଶ ରେ ଭାଜିଗଲା ନିଦ

ମୁହେଁ ପଡ଼ିଲାଣି ଖରା

ମନେ ମନେ ଭାରି ଲାଜେଇ ଗଲି ମୁଁ

ଏଯେ ପାହାନ୍ତି ସପନ ପରା।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance