ମୁଁ ଅବାଞ୍ଛିତ କାହିଁକି ?
ମୁଁ ଅବାଞ୍ଛିତ କାହିଁକି ?
ଆଲୋକବିହୀନ ନୀରବ ରଜନୀରେ ,
ସେ ଆସିଲା ମୋ ଠାରେ ଲୁଚି ଗୋପନରେ ।
ଅର୍ଦ୍ଧ ବିବସନ ରୂପ ନେଇ ମୁଁ,
ବସିଲି ଯାଇ ତା କୋଳ ଆସନରେ ।
ତୃଷ୍ଣା ଢ଼ାଳି ଦେଲା;ମୋର ଅସ୍ଥାୟୀ ବସ୍ତ୍ରରେ,
ମୁଁ ଓଠ ଚିପି ଦେଲି ତୀବ୍ର ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ।
ତୃପ୍ତ ହେଉନଥାଏ ସେ ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେ,
ହିଂସ୍ର ଭାବ ତା'ର କହିଲେ ନସରେ ।
ଅନ୍ତର ଆତ୍ମା ମୋର କୋହଳି ଉଠିଲା ,
ପ୍ରସ୍ତ ପ୍ରସ୍ତ କରି ସେ ଖୋଲି ଚାଲିଲା ।
କେତେବେଳେ ଯେ ପୁଣି ସୂର୍ଯ୍ୟ ଊଇଁ ଗଲା,
ଜହ୍ନ ଯାଉ ଯାଉ , ସେ ବି ଚାଲି ଗଲା ।
କ୍ଷୁଧା ମେଣ୍ଟାଇ ମୁଁ ନାରୀଙ୍କୁ ଧର୍ଷଣରୁ ରକ୍ଷା କଲି,
ଦୁନିଆ ମୁହଁ ରେ ପୁଣି ବେଶ୍ୟା ବୋଲାଇଲୀ ।
ସେ ଦୁର୍ଜନ ହୋଇ ମଧ୍ୟ ଗ୍ରହଣୀୟ ହେଲା,
କୁହ!! ମୁଁ କେଉଁ ଦୋଷ ଯୋଗୁଁ ଅବାଞ୍ଛିତ ହେଲି ?
(ଅସ୍ଥାୟୀ ବସ୍ତ୍ର=Temporary cloth e.i Skin)