Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Banalata Jally

Romance

4.5  

Banalata Jally

Romance

ମିଳନ

ମିଳନ

1 min
249



ପ୍ରଣୟ ଏମିତି ପୁଣ୍ଯମୟ କ୍ଷିତି 

ନାହିଁ ତା'ପ୍ରଗତି,ବୃତ୍ତି

ତ୍ଯାଗ,ବଳିଦାନ,ବିରହ,ଯନ୍ତ୍ରଣା 

ଇତିରୁ ତା'ର ଉତ୍ପତି ।


ଭଲ ପାଇବାର ନନ୍ଦନ କାନନେ 

ସ୍ମୃତିର ପାଖୁଡା ମେଲେ 

ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ପ୍ରେମ ସଦ୍ଯ ପାରିଜାତ 

ମିଳନ ଦୋଳିରେ ଝୁଲେ ।


ପ୍ରେମରଛିଟାରେ ଦେହେ ଶିହରଣ 

ମନ ହୁଏ ଅମାନିଆ 

ସବୁ ଋତୁ ଲାଗେ ରଙ୍ଗୀନ ଫଗୁଣ 

ମନ ଖୋଜେ ସାଥୀ ଛୁଆଁ ।


ବୟସରେ ଡେଣା ଲାଗିଗଲା ପରେ 

ପ୍ରେମ ପକ୍ଷୀ ଆନମନା 

ଦୂର ଦିଗନ୍ତକୁ ଛୁଇଁବାକୁ ଉଡେ 

ବାଧା ବନ୍ଧନ ମାନେନା ।


ଅନ୍ତର ଗଗନ ବିଶାଳ ବକ୍ଷରେ 

ହେଉ ପଛେ ବାଟବଣା

ଖାତିର ନକରି ଘାତ, ପ୍ରତିଘାତେ 

ହଜାଏ ନିଜ ଠିକଣା ।


ଆବେଗ ନଦୀରେ ପ୍ରୀତିର ଜୁଆର 

ସୁନାମୀର ରୂପ ନେଇ 

ଉଚ୍ଛୁଳା ଯୌବନ ଖୋଜେ ଆସ୍ବାଦନ 

ତରଙ୍ଗେ ପ୍ରମତ୍ତ ହୋଇ ।


ପ୍ରଣୟ ମଳୟ ବାଜିଲେ ଦେହରେ 

ମଧୁମୟ ଲାଗେ ଧରା 

ପ୍ରେମ କୃଷ୍ଣଚୁଡାଜୀବନକୁ କରେ 

ଲାଲିମାରେ ସ୍ବପ୍ନ ଭରା ।


ପୁଣ୍ଯ ନଦୀ ତୀରେ ପାପର ପସରା 

ଛଳନାର ରୂପ ନେଇ 

ହୃଦେ ଧରି ଗ୍ଳାନି ମନ କରେ ତୁନି 

କଳଙ୍କ କାଳିମା ବୋହି ।


ହସ ଝରା କାନ୍ଦ ଭଲ ଆଉ ମନ୍ଦ 

ନାହିଁ ସେଠି ରାତି, ଦିନ 

ଦୂର ତାଳ ବଣେ ବାୟାର ଝୁଲଣେ 

ସୁଖ ,ଦୁଃଖ ତ ସମାନ ।


ଉତ୍ସର୍ଗରଧାରା ଅବିଶ୍ରାନ୍ତ ପରା 

କଳ୍ପନାର ସମ୍ମୋହନ 

ଧାରାଶ୍ରୀ ଶ୍ରାବଣ ଲାଗଇ ଫଗୁଣ 

ସିକ୍ତ କରେ ତନୁମନ ।


ମିଳନର ଗୀତି ଆତ୍ମା କରେ ତୃପ୍ତି

ଲୋଡଇ ସାଥୀ ସାନ୍ନିଧ୍ୟ 

ଜହ୍ନର ଜୋଛନା ସୁରର ମୂର୍ଚ୍ଛନା 

ପ୍ରାଣକୁ କରଇ ମୁଗ୍ଧ ।


ପ୍ରୀତି,ପ୍ରେମ ଡୋର ପବିତ୍ର ପାପର 

ଅନାମିକା ପରିଭାଷା 

ମୃଗତୃଷ୍ଣା ପରି ଅଦୃଶ୍ୟ ହୁଅଇ 

ବଢାଇ କାମନା ତୃଷା ।


ଅତୃପ୍ତ ଦହନ ନୈସର୍ଗିକ ପ୍ରେମ 

ଅଭିଳାଷିତ ସରମ 

ସତ୍ୟ ମଶାଣିରେ ଚିର ଉଜ୍ଜୀବିତ 

ଅବିସ୍ମରଣୀୟ କାମ୍ଯ ।


ପ୍ରେମ ଏମିତିକା ପବିତ୍ର ପାପଟି 

ସେଠି ଥାଏ ବଳିଦାନ 

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ ତା'ର ଅବଶୋଷ ହୋଇ 

ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ହୁଏ ଲୀନ ।



Rate this content
Log in

More oriya poem from Banalata Jally

Similar oriya poem from Romance