Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lakshapati Podh

Romance

3.8  

Lakshapati Podh

Romance

ମିଛେଇ ପ୍ରିୟା

ମିଛେଇ ପ୍ରିୟା

1 min
513


ହୃଦୟରେ ତୁମପ୍ରତି ଏତେ ପ୍ରେମ ଥିଲା,

ବୁଝି ପାରିଲ ନାହିଁ କେବେ ।

ପର କରିଦେଲ ଅଲିଆଟେ ଭାବି ,

ପଚାରିଲ ନାହି କେବେ ମୋତେ ।।

ଭୁଲିଯାଇ ତୁମେ କି ସୁଖ ପାଇଲ,

ମନରେ ମୋ ଦେଇ ଦୁଃଖ ।

କେମିତି ରହିବି ତୁମ ବିନା ପ୍ରିୟା,

ବୁଝାଇ ମୋତେ ତୁମେ କୁହ ।।

ଭାବି ଭାବି ତୁମକୁ ମାସ ବିତିଯାଏ,

ବିତିଯାଏ ପୁଣି ବର୍ଷ ।

ତୁମ ସ୍ମୃତି ଖାଲି ଭାସି ଉଠେ ପ୍ରିୟା,

ଭାଙ୍ଗି ଯାଏ ମୋ ଗଢା ନିଦ ।।

କାହିଁକି ତୁମେ ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ହେଲ ପ୍ରିୟା,

ବୁଝିଲନି ମୋ ପ୍ରେମର ମୂଳ ।

ପ୍ରେମର ନାମକୁ ହାସ୍ୟ ରେ ଉଡ଼ାଇ ,

କରିଦେଲ ମୋତେ ବଦନାମ ।।

ସବୁ ଜାଣି ଶୁଣି ନ ଜାଣିଲା ପରି ଯେ ,

କରୁଥିଲ ମୋତେ ଅପମାନ ।

ମିଛେ଼ଇ ପ୍ରିୟା ତୁମେ ବୁଝି ବନି କେବେ,

ମୋ ପ୍ରେମର ଅତୁଟ ଅଖୟାନ୍ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance