Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Avaya Kumar Panda

Tragedy Others

3  

Avaya Kumar Panda

Tragedy Others

ମାସ୍କ ମୁହଁରେ ଦୁନିଆ

ମାସ୍କ ମୁହଁରେ ଦୁନିଆ

1 min
18


କରୋନା କରୁଛି ଛାନିଆ, 

ଏବେ ମାସ୍କ ମୁହଁରେ ଦୁନିଆ ।

ସାରା ଦୁନିଆକୁ କରୁଛି ଗ୍ରାସ, 

ଏହା ମଣିଷ କୃତ ସର୍ବନାଶ ।

ମଣିଷ ଖାଇଲା ଯେତକ ଆଖାଦ୍ୟ, 

ବରଣ କଲା ଏ ମହାମାରୀ ରୂପି ବିପଦ ।

ଯାହା ହେବାର ଥିଲା ତ ହୋଇଗଲା, 

ସଚେତନ ହେବା, ସଜାଗ ରହିବାର ସମୟ ଆସିଗଲା ।

ଘର, ପରିବେଶ ,ନିଜକୁ ରଖିବା ସଫାସୁତୁରା, 

ଥଣ୍ଡା, ଜ୍ୱର, କାଶ ହେଲେ ଡାକ୍ତରଖାନା ଯିବା ପରା ।

କୌଣସି ଜାଗାରେ ବିନା କାରଣରେ କରିବାନି ମେଳି, 

ସରକାର ନେଉଛନ୍ତି ପଦକ୍ଷେପ, ମାନିବାକୁ ହେବ ଏବେ ଆମର ପାଳି ।

ସବୁ ସରକାରୀ ଡାକ୍ତରଖାନାରେ ମାସ୍କ ହେଉ ସହଜ ମୂଲ୍ୟରେ ଉପଲବ୍ଧ, 

ସରକାରଙ୍କୁ ଆମର ଏତିକି ଅନୁରୋଧ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy