Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjukta Sahoo

Inspirational

1.5  

Sanjukta Sahoo

Inspirational

ମାଆ ଆସୁଛି

ମାଆ ଆସୁଛି

1 min
13.9K


ଆଖିରେ ଆଖିଏ ସପନ

ପୂଜା ଆସୁଛି

ମାଆ ଆସୁଛି

ସାଥୀରେ ନେଇ ହତିଆର

ସଂହାର କରିବାକୁ ପାପୀ ମାନଙ୍କୁ

ନିପାତ କରିବାକୁ ଦୁର୍ନୀତକୁ


ପାରିବୁ ମାଆ .......


ଏ କଳିଯୁଗରେ ସବୁତ ଛଳନା ,ମାୟା ,

କପଟ ଆଉ ଅନ୍ୟାୟ .

ପାରିବୁ ନିପାତ କରି ....

ଛଳନାମୟ ଏ ଦୁନିଆକୁ

ସୃଷ୍ଟି କରି ପାରିବୁ ମାଆ ଆଉ ଗୋଟିଏ ନୂଆ ଦୁନିଆ

ଯେଉଁଠି ନା ଥିବ କିଛି ଆଶା ନା ସୃଷ୍ଟି ହେବ ଛଳନା .....


ପାରିବୁ ଯଦି ଗଢ଼ ମାଆ '

ନିର୍ମଳ ଭାବମୂର୍ତ୍ତୀ ମନୁଷ୍ୟର

ହିଂସା ଦ୍ୱେସକୁ ଏଡାଇ

ସାଜନ୍ତୁ ସମସ୍ତେ ମହାପୁରୁଷ .


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational