Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagamohan Badatya

Abstract

3  

Jagamohan Badatya

Abstract

କରୋନା

କରୋନା

1 min
219


କଲବଲିଆ ମହାମାରୀ


ଆଉଥରେ ଲକ୍ ଡାଉନ୍ ଆସିଗଲା ଫେରି

ବଡ଼ କଲବଲ କରେ ଏ ମହାମାରୀ,

ଆଉଥରେ ଜୀବନରେ କରୁଚି ସେ କେଳି

ବଡ଼ କଲବଲ କରେ ଏ ମହାମାରୀ।


ଆଉଥରେ ନିଜଘରେ କରିଦେଲା ବନ୍ଦୀ

ମଣିଷ ମନରେ ପୁଣି ଆସିଗଲା ଦ୍ୱନ୍ଦି,

ଆଉଥରେ ଚାରିଆଡ଼େ ଶୁଭେ ହାହାକାର

ଆଉଥରେ ଖେଳୁଚି ସେ ମରଣର ଖେଳ,

ଆଉଥରେ କଲିଯାରେ ମାରିଦେଲା ଛୁରୀ

ବଡ଼ କଲବଲ କରେ ଏ ମହାମାରୀ।


ଆଉଥରେ ବସିଲାରେ ମରଣର ହାଟ

ଆଉଥରେ ବନ୍ଦହେଲ ସବୁରି କବାଟ,

ଶବ ମାଳମାଳ ହେଲା ପୁଣି ଆଉଥରେ

ମରଣ ପୁଣି ଜଗିଲ ସବୁରି ଦୁଆରେ।

ଆଉଥରେ ସିଏ ଲୋଡେ ପୁଣି ନରବଳି

ବଡ଼ କଲବଲ କରେ ଏ ମହାମାରୀ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract