Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr. Pujarani Ghose

Inspirational

4  

Dr. Pujarani Ghose

Inspirational

କନ୍ୟା ବଞ୍ଚାଅ

କନ୍ୟା ବଞ୍ଚାଅ

1 min
505



କନ୍ୟା ତୁମର ଉତ୍ତରୋତ୍ତର ସାମ୍ପ୍ରତ,

ବିସ୍ମୃତ ଜନ୍ମ ଦେଇ ହୋଇଥିଲା ମାତ ।


ଗର୍ଭରେ ଥାଇ ଦେଇଥିଲୁ କେତେ କଷ୍ଟ,

ଦଶମାସ ସହିଛି ସେ ଗୋଇଠା ନାଟ ।


ଭୂମିଷ୍ଠ କରିଛି ସେହି ବରସ୍ତ୍ରୀ ତୋତେ,

ନାମ ଦେଇ ପରିଚିତ କରିଛି ତୋତେ ।


ଶିଶୁରୁ କୈଶୋର ଅବସ୍ଥାରେ ପାର୍ଥକ୍ୟ,

ତୋର ଶିଶୁଟିଏ ହେଲେ ବୁଝିବୁ କଷ୍ଟ ।


ତୋର ହସମୁଠାକୁ ସାଇତିବା ପାଇଁ,

ସେ ପିଯାଏ ଯାତନାକୁ ଅମୃତ କହି ।


ଦ୍ୱାରବନ୍ଧରେ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ବସିଥାଏ,

ଧନ ଆସିଲେ ଖୋଇଦେଇ ତୁନି ହୁଏ ।


ସୃଷ୍ଟିର ଆଦ୍ୟ ସ୍ରୋତ ସର୍ଜନାର କେନ୍ଦ୍ର,

ଜାୟା ପରି ସାଥେ ରହେ ସଦା ସହିତ ।


ପ୍ରଣୟଯଷ୍ଟି ଢାଳେ ଅଧରେ ଯତନେ,

ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ ସୁଖେଦୁଃଖେ ରହେ ମଉନେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational