Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Reshma Moharana

Abstract Classics

3.2  

Reshma Moharana

Abstract Classics

ଜୀବନ ର ପଥେ

ଜୀବନ ର ପଥେ

1 min
258


କିଛି ଦୁଃଖ କିଛି ସୁଖ

କିଛି ସଫଳତା କିଛି ହତାଶ

କିଛି ଆଶା କିଛି ନିରାଶା

କିଛି ସ୍ମିତ ହସ ଆଉ କିଛି 

କିଛି ଅସ୍ମିତ ଅଶ୍ରୁ ଝରା

ଏତିକି ଭାବର ର ସମଷ୍ଟି ରେ ଜୀବନ ର ଗୀତ


କିଛି ସ୍ଵପ୍ନ ମନ ଆଢ଼ୁଆଳରେ

ସୁନା ଝରା ସକାଳ କୁ ଅପେକ୍ଷାରେ

ଅଞ୍ଜୁଲେ ଆକାଂକ୍ଷା କୁ ନିରିଖି ଚାହିଁ ବସିଛି

ବୁକୁ ରେ ଗୋଟିଏ ସାଗର ର ଅସୁମାରୀ ବ୍ୟଥା

ମଉନ ଆଖିରେ ଗୋଟିଏ ଆକାଶ ର ବିଶଦ କଥା


ସାଉଟୀ ରାଗ ଅସବାରୀ

ବୋହୀ ଯାଏ ନଦୀଟି ଏ ପରି

କ୍ଳାନ୍ତି ର ଉସ୍ମତା ରେ

ଅକୁହା ଉଦବେଗ ରେ

କିଛି ଉତ୍ତର ର ଅନୁସରଣ ରେ

ଖାଲି ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ନୁହେଁ

ଲେଖିବା ପାଇଁ ଗୋଟେ ଅଲିଖିତ ପଦ

ଜୀବନର ବର୍ଣାଳିରେ

ଅଦ୍ୟମ ସାହସ ରେ.......


ଓଠର ସୀମାରେ ଆଙ୍କିବା ପାଇଁ 

ବିନା ଆତ୍ମଗ୍ଲାନି ର ଧାରେ ହସ

କୁଣ୍ଡାଇ ନେବାକୁ ଶେଷ ବିଦାୟ କୁ

ଆତ୍ମ ଆନୁରକ୍ତି ର ଗର୍ବରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract