Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilamani Thapa

Inspirational Others

4.0  

Nilamani Thapa

Inspirational Others

ହେ ଈଶ୍ଵର

ହେ ଈଶ୍ଵର

1 min
141



ଆହେ ଦୟାମୟ                ହେ ଶମ୍ଭୁ ଶଙ୍କର

             ଘେନ ଆମରି ପ୍ରଣତୀ

ତୁମ୍ଭ ସେବା କରି                ଭବୁ ହେବୁ ପାରି

             କରୁଛୁ ଆମ୍ଭେ ଗୁହାରୀ ।


ରଖ ବା ନ ରଖ              ଆହେ ଭୋଳାନାଥ

           ତୁମ୍ଭେ ହିଁ ପାଳନ କର୍ତ୍ତା

ତୁମେ ହିଁ ତ ଆଦି               ତୁମେ ହିଁ ଅନନ୍ତ

           ଅସୀମ ଶକ୍ତି ର ଦାତା ।


ଦେବ ମଧ୍ୟେ ଦେବ            ଆହେ ମହାଦେବ

           ତୁମେ ହିଁ ଭାଗ୍ଯ ବିଧାତା

ଏ ସାରା ସଂସାର              ସବୁ ତୁମ୍ଭ ଲୀଳା

           ତୁମ୍ଭେ ହିଁ ଜଗତ କର୍ତ୍ତା ।


ମୁଁ ଛାର ମାତର                 ତୁଚ୍ଛ ଭକ୍ତ ଅଟେ

            କରୁଛି ଏତେ ଗୁହାରୀ

ସର୍ବ ସୁଖମୟ                  ଶାନ୍ତି ଭରୁ ପୃଷ୍ଠେ

            ହେ ପ୍ରଭୁ ବିଶ୍ବ ବିହାରୀ ।


ଗୁରୁଜନ ଙ୍କ ର                   ଚରଣ ସେବାରେ

             ଦିନ ଆମ୍ଭ କଟୁଥାଉ

ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ                  ମିଳୁ ଆଶୀର୍ବାଦ

             ସୁଖେ ଆମ ଦିନ ଯାଉ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational