Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Kulangar

Comedy

4.5  

Dr Kulangar

Comedy

ବିଦ୍ୟାଳୟ ଖୋଲିବ

ବିଦ୍ୟାଳୟ ଖୋଲିବ

1 min
275



କୋଭିଡ ୧୯ ବା କରୋନାର କରୁଣାରୁ

ଦୀର୍ଘଦିନର ଗୃହବାସ ପରେ,

ବିଦ୍ୟାଳୟ ଖୋଲିବାର ଖବରକୁ ପଢି

   ଏବେ ଅନେକ ସନ୍ଦେହୀ ନିଜର ଦୃଷ୍ଟିଶକ୍ତି ଉପରେ!

ପିଲାମାନେ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଆସିବା ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ନୁହେଁ

କିନ୍ତୁ ଶିକ୍ଷକ ଶିକ୍ଷୟିତ୍ରୀଙ୍କୁ ଆସିଵାକୁ ପଡିବ;

ସତେ ଯେମିତି କରୋନା କେବଳ ପିଲାଙ୍କୁ ଧରି

      ସମ୍ମାନ ଦୃଷ୍ଟିରୁ ଶିକ୍ଷକ ଶିକ୍ଷୟିତ୍ରୀଙ୍କୁ ଛାଡିବ!!

ଏବେ କିଛି ଟେଲର ଓ କପଡା ବ୍ୟବସାୟୀ ତ

ଅବଶ୍ୟ ଲାଭବାନ ହେବେ;

କରୋନା କରୁଣାରୁ ଉପକୃତ ଅଣ୍ଟା ନିକଟରେ ଯେବେ

  ୟୁନିଫର୍ମ ପୋଷାକମାନେ ଆତ୍ମସମର୍ପଣ କରିବେ!

ଅବଶ୍ୟ ଶନି ରବିବାର ଓଗେର ଯଦି

ସତରେ ନିୟମିତ କ୍ଲାସ୍ ଚାଲିବ;

ଆପେ ଆପେ ବ୍ରଏଲର ବଡିଗୁଡା

        ଦିନ କେତେଟାରେ ଦେଶୀ ପାଲଟିବ!!

ସୁସ୍ୱାଦୁ ଖାଦ୍ୟ ରନ୍ଧନ ଶିଖି ପୂର୍ବାପେକ୍ଷା

ଅଧିକ ପରିମାଣରେ ଖାଇଛନ୍ତି ଯେହୁ;

ମନେମନେ କହୁଛନ୍ତି ରବିବାର ଦିନ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ

      ଚିକେନ/ମଟନ ଝୋଳର ବ୍ୟବସ୍ଥା ହେଉ!

ଘରେ ରହିରହି ଯେଉଁ ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଓ ଶିକ୍ଷକେ

ଦିନବେଳ ଶୟନକୁ ନୀତି କରିଛନ୍ତି;

ଦେଖାଯାଉ ସେମାନେ ପାଠ ଘୋଷୁଛନ୍ତି

    ନା ଆପୋଷ ମିଳାମିଶାରେ ଘୁଙ୍ଗୁଡି ମାରୁଛନ୍ତି!

ଆଗରୁ ପିଲାଏ କମ୍ପ୍ଲେନ୍ କରୁଥିଲେ ମିସ୍

ୟେ ମୋ କପି ସିଏ ମୋ ବୁକ୍ ନେଲାଣି;

ଏବେ କହିବେ ମିସ୍ ମିସ୍ ଦେଖ

ଇଏ ମୋ ମାସ୍କ୍ ସିଏ ମୋ ସାନିଟାଇଜର୍ ନେଲାଣି!

ଶିକ୍ଷକେ ଜଗିବେ ନାହିଁ ଆଉ କାହାର ଚୁଟି ନଖ ବୃଦ୍ଧି

କିଏ ଗଲା କିଏ ଆସିଲାଣି;

ବରଂ ତଦାରଖ କରିବେ ସିଏ କାହାର

    ଗଙ୍ଗା ଯମୁନା ବହିଲାଣି ଆଉ କିଏ କାଶିଲାଣି!

ଅଭିଭାବକମାନେ ଚିନ୍ତା କରନ୍ତୁ ନାହିଁ

ଅଳ୍ପଦିନର ପଢାରେ ବି ପିଲାଏ ଭଲ ମାର୍କ ରଖିବେ;

କାରଣ ପରୀକ୍ଷାର ଉତ୍ତର ଖାତା ବି ତ

କୋର୍ସ ଖତମ୍ କରିଥିବା ସେଇ ଶିକ୍ଷକମାନେ ଦେଖିବେ!!



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy