Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mangesh Medhi

Romance

3  

Mangesh Medhi

Romance

प्रेम अस का तस ?

प्रेम अस का तस ?

1 min
411


कस असत ! कस कस असत ?

अस असत ! का ? तस असत ?

प्रेम कस असत ? प्रेम कस असत ?


भूरळ पडावी,

का ? भूलवाव ?


वेड लागाव, का ?

लावाव ?


अस असत ! का ? तस असत !

कस कस असत...... ?


झोप उडावी, का ?

उडवावी ?


आपण पडाव, का ?

पाडाव ?


अस असत ! का ? तस असत !

कस कस असत.....?


नजर गुंतावी, का ?

चोरावी ?


मन हराव, का ?

जिंकाव ?


कस असत ? कस कस असत ?

अस असत, का ? तस असत ?

प्रेम कस असत ? प्रेम कस असत ?


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance