Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Ronghe

Abstract Tragedy Inspirational

3  

Sanjay Ronghe

Abstract Tragedy Inspirational

जगन्याची धळपळ "

जगन्याची धळपळ "

1 min
224


दिसभर जगन्यासाठी

चालते त्याची धावपय ।

रक्त आटतवरी काम

कराच लागते ना लय ।


घरी बुढा बुढी बिमार

तान्ह पोरगं रडते भाय ।

बायको बी कावली आता

म्हने पाहू मी काय काय ।


पैसा न्हाई यक खिशात

सांगा कराव आता काय ।

किती मराव सांगा म्याच

लय दुखते राजा पाय ।


यकदाचं मरन यु दे

सांगतो तूले मरिमाय ।

कोनता पडते फरक

जगून उपेग भी काय ।


जगन्याची धळपळ हे

कराच लागन का नाय ।

उठना दादा आता तरी

मालक बोबलन पाय ।


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract