Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sakshi Sul

Abstract Romance Tragedy

2  

Sakshi Sul

Abstract Romance Tragedy

याद!

याद!

1 min
240


तुझसे यूं बिखरे हम न जाने कब महफिलों से गुम होने लगे

हकीकत में हम साथ नहीं ये बातें ख्वाबों में दोहराने लगे

अनजानी गलती से अनजानी राह पे आ ठहरे थे

तुम्हे देखकर यूं आंखों में आसूं केद करदिए थे ।


साथ बिताया हर पल याद तो आज भी आता है 

यादों में कहीं कोई सवाल छोड़ जाता है 

याद आ जाए कभी मेरी किस बहाने से तुम मुस्कुराते हो ?

गुजरो कभी उन रास्तों से किन खयालों से तुम मिलते हो?


~Sakshi 🍁



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract