Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Alka Gupta

Inspirational

3  

Alka Gupta

Inspirational

कविता _चामर छंद

कविता _चामर छंद

1 min
169



वीर भूमि हे नमो नमामि करें आरती ।

ऊँच नीच भेद भाव छोड़ दो पुकारती ॥


आन वान शान से उठो गुनो सुभारती।

देश भक्ति पूर्ण प्रेम भाव हों गुँजारती ॥


झूमता दिशा दिशा अजेय गर्व से भरा ।

श्वेत रंग पावनी मिलाप केसरी हरा ॥


राष्ट्र गान गूँजता गली गली दिव्य सा ।

ओज है दिखा तिरंग रंग वीर धीर सा ॥



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational