Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanju nirmohi

Abstract

4  

Sanju nirmohi

Abstract

किसको पता था

किसको पता था

1 min
245


किसको था पता, ऐसा साल भी आयेगा

दुनिया के सामने, मानों इम्तिहान आयेगा


सवाल ही सवाल होंगे दिमाग में सबके ,

उत्तर ना कोई निकाल पायेगा


स्नेह भरे जीवन में भय सा एक बढ़ जायेगा,

पढ़ाई लिखाई तक बंद रहेगी,काम ना कुछ चल पायेगा


कोरोना नाम का अदृश्य दानव, पृथ्वी पर आ जायेगा

संकट होगा उसका भारी, महामारी कहलाएगा


किसको था पता, ऐसा साल भी आयेगा

दुनिया के सामने, मानों इम्तिहान आयेगा।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract