Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunita Maheshwari

Inspirational

4.5  

Sunita Maheshwari

Inspirational

खुद से प्यार

खुद से प्यार

1 min
266


खुद से प्यार कर,

खुद को खुद से चुरा ले।

व्यस्त जिंदगी में

कुछ पल अपने बनाले।


जीवन की बगिया में

खुशबू सजा ले ।

काँटों में भी ख़ुशी के

गुल खिला ले ।


निज सपने संजो कर,

नई राह बनाले।

रंग बिरंगे पंख लगा

मंजिल नई पा ले।


ज़माने को खुशियाँ दे कर

खुशियाँ बढ़ा ले ।

खुद से प्यार कर,

खुद को ईश्वर से मिला ले।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational