Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyoti narang

Inspirational

4.0  

Jyoti narang

Inspirational

देश सेवा

देश सेवा

1 min
266


देशभक्ति भरी है खून में

सब भाई बहन चले फौजी बनने


बाप की छाती और फूल जाए

जब अपने फौजी बच्चों के किस्से सुनाए


मां गर्व से बलिहारी जाए

इतने वीर अपनी कोख से उपजाए


भाई बहन ने भी कोई कसर नहीं छोड़ी

हर बार दुश्मन की कलाई मरोड़ी


दुश्मन भी देख लगे डर से कांपने

जब हाथ में ले बंदूक लगाएं निशाने


मिट्टी से उपजे मिट्टी में मिल जाएंगे

खून का हर कतरा देश के लिए बहाएंगे


Rate this content
Log in