Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Drmadhu Parashar

Inspirational

2  

Drmadhu Parashar

Inspirational

भारत मेरी शान है

भारत मेरी शान है

1 min
36


भारत मेरी शान है , अखण्डता का गान है

सहिष्णुता नींव जिसकी मोहब्बतारमान है!


रामकृष्ण की जन्मभूमि , गाथा हरिश्चंद्र के गौरव की है

कौटिल्य जैसे नीति निर्माता धरती पांडव कौरव की है

रग रग प्रेम से रंगी ऐसी भारत मां का कीर्तिमान है


भारत मेरी शान है , अखण्डता का गान है सहिष्णुता नींव जिसकी मोहब्बतारमान है!!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational