Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Subhasish Goswami

Abstract Tragedy

2  

Subhasish Goswami

Abstract Tragedy

রচনা হয়নি প্রেমকাব্য

রচনা হয়নি প্রেমকাব্য

1 min
2.9K


ঘন কালো মেঘে আজ আবৃত এ অম্বর,

গৃহে বসে কবি গেথে চলেছে কাব্যের বন্দর ।

তরঙ্গিণী মন্দাকিনী সবই রয়েছে সেথা 

কিন্তু সবই বৃথা !

লিখতে গিয়েও অকথিত রইল সে কোথা । 

কবির প্রেয়সীর কিঙ্কিণী নিয়ে ,

কবিতা লেখা হয়ে ওঠেনি ।

গভীর মননে নিমজ্জিত হয়েও , 

কবি প্রেমকাব্য রচনা করি তে পারেনি । 


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract