Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PIKU HALDER

Abstract Classics Others

3  

PIKU HALDER

Abstract Classics Others

অসময়ের জার্নাল ০২

অসময়ের জার্নাল ০২

1 min
194


শুধু সময় জানে

কখন আমার শ্রান্ত চরণ 

পথ ভুলে যায়...


শুধু সময় জানে

কখন আমার ভিখারি হৃদয় 

কান পেতে রয়...


শুধু সময় জানে

ক্যামন করে শতাব্দীরা, এক-লহমায়

ঢেউ হয়ে যায়...


শুধু সময় জানে

কখন আমার নৈঃশব্দরা

ঐ-দুচোখের পলক ছুঁয়ে,


মেঘ হয়ে যায়...


সময়,

শুধু সময়ই জানে...


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract