Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Inspirational Others

3.3  

Sukanti Hotta

Inspirational Others

ଜୀବନ

ଜୀବନ

1 min
4.6K


ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ବଡ ଉପାସନା

ଗୃହର ଜଂଜାଳ ମଧ୍ୟେ,

ଅଗାଧ ସମୁଦ୍ରେ ବୁଡି ଅଛେ ସର୍ବେ

ମନ ନାବଟିଏ ଖୋଜେ ।

ପାପ ପୁଣ୍ୟର ଛୋଟ ନାବଟି

ଅହଂ ଭାବରେ ଭରା,

ନାଉରିଆ ଏଠି ମୁରୁକି ହସୁଛି

ଦିଏନି ସହଜେ ଧରା ।

ଧର୍ମ, ଅଧର୍ମ ର ଲହଡି ଏଠି

କ୍ଷିପ୍ର ଗତିରେ ଆସେ,

ସମସ୍ତେ ସ୍ରୋତରେ ଭାସି ଯାଆନ୍ତି

ମୋହ ମାୟା ଏଠି ଗ୍ରାସେ ।

ସବୁଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଦୁର୍ଲଭ ମଣିଷ

ପାରେ ନାହିଁ କିଛି ବୁଝି,

ସଂସାର ଜାଲରେ ପେଶି ହୋଇଯାଏ

ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥରେ ହଜି ।


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational