ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

ବାନର ମକର କଥା - ୨

ବାନର ମକର କଥା - ୨

3 mins
7.7K


କରାଳମୁଖ ନିଜର ଅତିପ୍ରିୟ ତଥା ଅତି ସୁନ୍ଦରୀ ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କ ମୁଖରୁ ଯେତେବେଳେ ଏକଥା ଶୁଣିଛି ସେ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ପ୍ରତ୍ୟୁତ୍ତୋରରେ କହିଲା, ପ୍ରିୟେ! ଥାଉ ଥାଉ, ତୁମ୍ଭେ ଆଉ ଏପରି କଥା ମୋତେ କୁହନାହିଁ । କାରଣ ସେହି ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ଏହା ମଧ୍ୟରେ ସେ ମୋର ଭାଇ ହୋଇସାରିଛନ୍ତି । ଏଥି ସକାଶେ ସେ ଭାଇକୁ ମାରିଦେବା ମୋ ନିମନ୍ତେ ଦୂରୁହ ବ୍ୟାପାର ହେବ । ତେଣୁ ତୁମ ମନକୁ ଆସୁଥିବା ସେହି ବୃଥା ଆଶାକୁ ତ୍ୟାଗକର, କାହିଁକି ନା’ ମାଆ ଗୋଟିଏ ପ୍ରକାର ଭାଇକୁ ଜନ୍ମ ଦେଇଥାଏ; କିନ୍ତୁ ବାଣୀ ଦ୍ୱିତୀୟ ପ୍ରକାର ଭାଇର ଜନ୍ମ ଦେଇଥାଏ । କିନ୍ତୁ ବିଚାର ଦୃଷ୍ଟିରୁ ବଚନରୁ ଜାତ ହୋଇଥିବା ଭାଇ ସହୋଦର ଭାଇଠାରୁ ଆତି ଉତ୍ତମ ତଥା ଭାଇ ମଧ୍ୟରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ।

କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀରର ମୁଖରୁ ଏପରି କଥା ଶୁଣିବାପରେ ତା’ର ପ୍ରାଣପ୍ରିୟା ସ୍ତ୍ରୀର ମନକୁ ଦାରୁଣ ଦୁଃଖ ଲାଗିଲା । ତା’ପରେ ସେ ଅଭିମାନିନୀ ହୋଇପଡ଼ି କହିଲା – ତୁମେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନରର ବାସକରୁଥିବା ବାଲୁକା ଶେଜରେ ବହୁ ସମୟ ଧରି ରହୁଥିବାରୁ କାରଣଟି ଏବେ, ମୋତେ ଜଣାଯାଇଛି । ଏହାର କାରଣ ନିଶ୍ଚୟ ସେହି ବାନରର ସ୍ତ୍ରୀ, କାହିଁକି ନା’ ତୁମେ ମୋତେ ବିରୁଦ୍ଧାଚରଣ କରୁଛ । ପୁଣି କେତେଦିନ ହେଲା ତୁମେ ଆଉ ପୂର୍ବଦିନ ପରି ଶ୍ରଦ୍ଧା ସ୍ନେହରେ ମୋ ସାଥିରେ ଦି’ପଦ କଥା ହେଉନାହଁ । ଆଗରୁ ମୁଁ ଯେଉଁ ଦ୍ରବ୍ୟ ଇଚ୍ଛା କରୁଥିଲି ତାହା ବିନା ଆପତ୍ତିରେ ମୋହ ନିକଟରେ ଆସି ପହଞ୍ଚାଉଥିଲ ତାହା ମଧ୍ୟ କରୁନାହିଁ । ଅଧିକାଂଶ ରାତ୍ରରେ କାହାକୁ ଭାବୁଥିବା କଥା ତୁମର ଘନ ଘନ ଗରମ ନିଃଶ୍ୱାସରୁ ମୁଁ ଜାଣିବାକୁ ପାଉଅଛି । ଆଗପରି ତୁମେ ଆଉ ମୋତେ ଆଲିଙ୍ଗନ କରୁନାହଁ । ତେଣୁ ମୁଁ ଏବେ ଜାଣିପାରୁଅଛି ଯେ ମୋଠାରୁ ଏବେ ସେହି ରକ୍ତମୁଖର ବାନର ସ୍ତ୍ରୀ ତୁମ ଲାଗି ଖୁବ୍ ପ୍ରିୟ ହୋଇଯାଇଛି । ତାହା ହୋଇ ନଥିଲେ ମୋ ମନ ମଧ୍ୟରେ ଉଦିତ ହୋଇ ଉଠିଥିବା ଅଭିଳାଷକୁ ପୂରଣ କରିବା ଲାଗି ତୁମେ କୁଣ୍ଠିତ ବା କାହିଁକି ହୋଇଥାଆନ୍ତ ।

ଏଥର କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀର ନିଜ ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କ ଠାରୁ ଏପରି ଅସହ୍ୟ କଥାମାନ ଶୁଣି ବିକଳ ହୋଇ ପଡ଼ିଲା । ଏତେ ଦିନଧରି ବଂଧୁ ହୋଇ ବାନରଠାରୁ ଏତେ କୋଳି ଖାଇସାରିଛି, ବର୍ତ୍ତମାନ ସ୍ତ୍ରୀ କଥାରେ ଯଦି ମୋତେ ବଂଧୁ ହତ୍ୟା କରିବାକୁ ହେବ, ଏହା କୁମ୍ଭୀରର ଚିନ୍ତାର କାରଣ ହେଲା । ମନେ ମନେ କୁମ୍ଭୀର ନିଜର ପତ୍ନୀର ବିରୋଧୀ ଓ ବିଦ୍ରୋହୀ ହୋଇଗଲା । ପୁଣି ଏଥିଲାଗି ସ୍ତ୍ରୀ ଯେ ଦିନ ଦିନ ଧରି ଉପବାସରେ ସମୟ ବିତାଉଛି ତାହା ମଧ୍ୟ ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ଦୁଃଖର କାରଣ ହୋଇଗଲା ।

କୁମ୍ଭୀରର ସ୍ତ୍ରୀ ଶେଷରେ ବି କହିଛି, ସେହି ମାଙ୍କଡ଼ର କଲିଜା ମୋତେ ନମିଳିବା ଯାଏ ମୁଁ ଆଉ କୌଣସି ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବି ନାହିଁ । ବରଂ ସେଇଥିପାଇଁ ହିଁ ମୁଁ ମୃତ୍ୟୁବରଣ କରିବି ।

ଏହାପରେ କରାଳମୁଖ କୁମ୍ଭୀର ଭାବିଲା କିପରି ସେ ରକ୍ତମୁଖ ବଂଧୁ ବାନରକୁ ହତ୍ୟା କରିବ । ଏହପରି କଥାଗୁଡ଼ିଏ ମନ ମଧ୍ୟରେ ଚିନ୍ତା କରି କରି ସେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ନିକଟକୁ ଗଲା ଏବଂ ବାନର ପାଖରେ ପହଞ୍ଚିବା ଆଗରୁ ବାନର ମଧ୍ୟ କୁମ୍ଭୀରର ମନ ମଧ୍ୟରେ ଥିବା ହତାଶ ଭାବକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ କରି କହିଲା, ହେ ବଂଧୁ, ତୁମେ କିନ୍ତୁ ଗତକାଲିର ବଂଧୁପରି ମୋତେ ଦେଖାଯାଉ ନାହଁ । ଆଉ ପୁଣି ଆଜି ବିଳମ୍ବରେ ଆସିଅଛ । ମୁଖରେ ତୁମର ସରସତା ନାହିଁ, ଗୃହରେ କ’ଣ ତୁମର ସେଭଳି କିଛି ଅଘଟଣ ଘଟିଛି । ମୁଁ ପରା ତୁମର ଏତେ ପ୍ରିୟ ବଂଧୁ । ବଂଧୁ ହୋଇ ବଂଧୁର ହିତକଥା ପରି ଦୁଃଖର କଥା କ’ଣ ମୋ ପକ୍ଷେ ଶୁଣିବା ଉଚିତ୍ ହେବନାହିଁ ।

ରକ୍ତମୁଖ ବାନର ଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣି କୁମ୍ଭୀରକୁ ମଧ୍ୟ ସ୍ତ୍ରୀ ଙ୍କର କହିଥିବା କଥାଟି ଅନ୍ୟପ୍ରକାର ଚତୁରତା ସହ କହିଲା, ହେ ବଂଧୁ, ତୁମ୍ଭର ଭାଉଜଙ୍କ କହିଥିବା କଥା ମୋତେ ଆଜି ଖୁବ୍ ବାଧିଛି । ସେ ମୋତେ ଖୁବ୍ କଟୁ ଶବ୍ଦ ଉଚ୍ଚାରଣ କରି କହିଲେ ତୁମେ ପ୍ରତିଦିନ ତୁମ ବଂଧୁଙ୍କ ଠାରୁ ଫଳ ଆହାର କରି ଚାଲି ଆସୁଛ, ହେଲେ ବଂଧୁ ହିସାବରେ ତାଙ୍କୁ କ’ଣ ଆମ ଘରକୁ ଡାକି ଆଣିବା ଲାଗି ତୁମ୍ଭର ବିବେକ କହୁନାହିଁ । ତେଣୁ ଆଜି ଯେତେବେଳେ ଯାଉଛ ତାହାହେଲେ ମୋର ଦିଅରକୁ ସାଥିରେ ଧରି ଯେପରି ଘରକୁ ଫେର ତାହା ଯଦି ନକରିବ ତାହାହେଲେ ଏହାପରେ ତୁମର ମୋତେ ପରଲୋକରେ ଦେଖାହେବ । ତୁମର ଭାଉଜ ଏହିପରି ରକ୍ତୁମୁଖ ହୋଇ କହିବାପରେ ଏଠାକୁ ମୁଁ ଆସିଛି, ଆଜି ଯେବେ ମୋ ସହିତ ସେଠାରେ ସେ ତୁମକୁ ନଦେଖେ ତାହାହେଲେ ସମସ୍ତ ପ୍ରକାର ଅସୁବିଧା ମୋ ଗୃହରେ ଘଟିଯିବ ।

ସେଦିନ କୁମ୍ଭୀର ଛଳନା ପୂର୍ବକ ନିଜ ପତ୍ନୀଙ୍କର ଏହିପରି ଆଦରଭାବକ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କରିବା ପରେ ରକ୍ତମୁଖ ବାନର କୁମ୍ଭୀର କଥାରେ ଅତି ସରଳରେ ବିଶ୍ୱାସ କରିଦେଲା । ଏହାପରେ ବାନର କହିଲା ସତରେ ମିତ୍ର ଭାଉଜ ତୁମକୁ ବିଚାରଯୋଗ୍ୟ କଥାତ କହିଛନ୍ତି, କାରଣ ଭାଉଜଙ୍କର କଥାରେ ଟିକେ ମଧ୍ୟ ମିଥ୍ୟାନାହିଁ । ଆଜିକାଲି ସଂସାରରେ ଏହିପରି ଅନେକ ବଂଧୁ ଅଛନ୍ତି, ଯେଉଁମାନେ ବହୁ ଲୋଭୀ ଓ ସ୍ୱାର୍ଥପର ଅଟନ୍ତି । ଶୁଣ ବଂଧୁ, ମୋର ଭ୍ରାତୃପତ୍ନୀ ତୁମକୁ କୌଣସି ଅନ୍ୟାୟ କଥା କହିନାହାଁନ୍ତି । ହେଲେ ଆମେତ ବନଚାରୀ, ତୁମ୍ଭେମାନେ ତ ଜଳ ମଧ୍ୟରେ ଘର କରି ବାସ କରୁଛ । ସେଠାକୁ ମୁଁ କିପରି ବା ଯାଇପାରିବି । ସେଥିଲାଗି ମୋର ଅନୁରୋଧ, ମୋର କଥା କହି ମୋର ଭାଉଜଙ୍କୁ ତୁମ୍ଭେ ମୋ ନିକଟକୁ ଘେନିଆସ । ମୁଁ ତାଙ୍କୁ ଏଠାରେ ସାକ୍ଷାତରେ ପାଇ ତାଙ୍କଠାରୁ ଆଶୀର୍ବାଦ ମଧ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରିପାରିବି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children