Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ତୁମେ ମଣିଷ ନା ପଥର

ତୁମେ ମଣିଷ ନା ପଥର

1 min
388


ପଚାରି ପଚାରି ଥକି ପଡ଼ିଲିଣି

ଦେଉନା କୌଣସି ଉତ୍ତର

ସେଥିପାଇଁ ଭାବିବାକୁ ହୁଏ ବାଧ୍ୟ

ତୁମେ ମଣିଷ ନା ପଥର ।


ଏମିତି ରୂପ ତ ନଥିଲା କେବେ ବି

ଥିଲା ଦୟା ସ୍ନେହ ହୃଦୟେ

କେଉଁ ଭୁଲ୍ ଯୋଗୁ ଅନୁଶୋଚନାରେ

ରହିଛ ପଥର ପରାୟେ ।


ପିଲାଟିଏ ସିନା ଦଣ୍ଡର ଭୟରେ

ତ୍ରୁଟିରେ ତୁଣ୍ଡ ନ ଖୋଲଇ

ବୁଝିବାସୁଝିବା ବୟସରେ କିଏ

ଶିଶୁ ସମ କ'ଣ ହୁଅଇ ।


ଦୁଃଖ ଦେଲେ ବାଣ୍ଟି ଆଶ୍ବାସନା ଧୂପ

ଭେଦି ଯିବ ସିନା ଅନ୍ତର

ନ ବୋଲିଲେ କିଛି କିଏ ବା ଜାଣିବ

କଅଣ ହୋଇଛି ତୁମର ।


ହୁଏ ନାହିଁ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ

ଥିଲେ ଏମିତି ନିରୁତ୍ତର 

ମୋ ରାଣ ଦେଉଛି କହିଦିଅ ପ୍ରିୟ

କାରଣ ନୀରବି ଯିବାର ।


ସଂସାର ଭିତରେ ଘର କରିଥିଲେ

ପଥର ପଡ଼ିଲେ ସହଇ

ତାହା ବୋଲି କ'ଣ ଚଳତ୍ ଶକ୍ତିହୀନ

ପଥର ପରି କେ ରହଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational