Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilamani Thapa

Inspirational Others

4.5  

Nilamani Thapa

Inspirational Others

ପ୍ରକୃତ ବନ୍ଧୁ ସେ

ପ୍ରକୃତ ବନ୍ଧୁ ସେ

1 min
215



ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେଲେ ଜୀବନ କାଳରେ

ଭଲ ବନ୍ଧୁଟିଏ ଦରକାର

ଭଲବନ୍ଧୁ ଟିଏ ନିଜ ପାଖରେ ଥିଲେ

ଦୁଃଖ ହେଇଥାଏ ଦୂର ।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ଭଲ ମନ୍ଦ ବୁଝି ସର୍ବଦା

ଆଶଙ୍ଖା ନ ଥାଏ ତାଙ୍କର

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ପରିପୁରକ ହେଇଣ

ସାର୍ଥକ ହୁଏ ମନର ।


ଏକରୁ ଅନେକ ସାଙ୍ଗ ସାଥି ବିନା

ତାଠୁ ବଢିଆ ଜଣେ ବନ୍ଧୁ

ପର ଆପଣା ଭେଦ ଯିଏ ନଯାଣେ

ସିଏ କି ପ୍ରକୃତ ବନ୍ଧୁ ।


ଲୋଭୀ ଅହଂକାରୀ ବହୁତ ମିଲିବେ

ସ୍ୱାର୍ଥପର ଦୁନିଆରେ

ନିଜର କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପୁରା ହେଇଗଲେ

ଛାଡି ତ ଚାଲି ଯିବେରେ ।


ଧନଥିବା ଯାଏ ମୋରି ଭାବିବେ

ସାଥିରେ ରହି ଥିବେ

ଖାଲି ହୋଇଗଲେ ପାଖୁ ଚାଲିଯିବେ

ଆଉ କେହି ନ ରହିବେ ।


ଜୀବନ ର ସାଥେ ରହିଥିବ ଜଣେ

ପ୍ରକୃତ ସଥୀ ହୋଇ

ହସଖୁସି ବେଳା ସ୍ନେହ ମମତାରେ

ସ୍ୱାମୀ ସ୍ତ୍ରୀ ଅଟେ ସେହି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational