Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sima Sahu

Classics

4.0  

Sima Sahu

Classics

ନିତି ବାଣୀ

ନିତି ବାଣୀ

1 min
235


ଅ- ଅଳସୁଆ ହେବ ନାହିଁ ଜୀବନେ

   ଆ- ଆଦର କରିବେ ତୁମକୁ ଜନେ ।


   ଇ- ଇହଧାମେ ନିତି ପୂଜି ଶାରଦା

   ଈ- ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଭକ୍ତି କରିବ ସଦା ।


   ଉ- ଉଠିବ ଶେଯରୁ ଯେତେ ସଅଳ

   ଊ- ଊଣା ହେବ ନାହିଁ ଆୟୁଷ ଫଳ ।


   ଋ- ଋଣ ନେବ ନାହିଁ କେବେ ଜୀବନେ

   ୠ- ୠଷି ମୁନୀ ଲେଖିଛନ୍ତି ପୁରାଣେ ।


   ଏ- ଏମିତି ଜୀବନଚର୍ଯ୍ୟା ପାଳିଲେ

   ଐ- ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ ଲଭିବ ନିଶ୍ଚୟ ପିଲେ ।


   ଓ- ଓଁକାର ଶବଦ ଜପିବ ନିତି

   ଔ- ଔଷଧ ପ୍ରମାଣେ ଜଗତ ଜିତି।


   କ- କଥା କହୁଥିବ ମଧୁର ସ୍ୱରେ

   ଖ- ଖଳ ପ୍ରକୃତିରୁ ରହିବ ଦୂରେ ।


   ଗ- ଗଗନ ସଦୃଶ ହୁଅ ନିର୍ମଳ

   ଘ- ଘେନ ରାମ କୃଷ୍ଣ ନାମ ଯୁଗଳ ।


   ଙ- ଡର ରଖିଥିବ ପାପ କର୍ମକୁ

   ଚ- ଚଳିବ ତେବେଟି ସ୍ୱର୍ଗ ଧାମକୁ ।


   ଛ- ଛଳନା ନକଲେ କାହା ସାଥିରେ

   ଜ- ଜାଗା ମିଳିଯିବ ବୈକୁଣ୍ଠପୁରେ ।


   ଝ- ଝଗଡ଼ା ଝାମେଲା ନକଲେ କେବେ

   ଞ- ଜ୍ଞାନୀ ବୋଲି ଜନ ନିଶ୍ଚେ କହିବେ।


   ଟ- ଟଙ୍କା ଗଣି କାରବାର କରିବ

   ଠ- ଠକାମି ଗୁଣ ବର୍ଜନ କରିବ ।


   ଡ଼- ଡମ୍ବରୁଧର ସେହି ବାବା ଭୋଳା

   ଢ଼- ଢାଲ ପିନ୍ଧି କରନ୍ତି ଲୀଳାଖେଳା ।


   ଣ- ନଇଁଥିଲେ ତାଙ୍କ ପାଦରେ ମଥା

   ତ- ତହିଁରୁ ହୋଇବ ଜଗତଜିତା ।


   ଥ - ଥକାମନ ଥରେ ଭଜ ତାହାଙ୍କୁ

   ଦ- ଦରଶନ କର ମହାଦେବଙ୍କୁ ।


   ଧ- ଧନ ଅରଜନ ଲୋଭରେ ରହି

   ନ- ନକହିବ ମିଥ୍ୟା କଥାଟି କେହି ।


   ପ- ପାପ ଛାଡ଼ି ତୁମେ କର ଧରମ

   ଫ- ଫାସରେ ନହେଲେ ବାନ୍ଧିବ ଯମ ।


   ଵ- ବଣ ଜଙ୍ଗଲକୁ କାଟିବ ନାହିଁ

   ଭ- ଭରପୁର ଚାରା ରୋପିବ ନେଇ।


   ମ- ମନକୁ ନିଶ୍ଚଳ ରଖିବା ପାଇଁ

   ଯ- ଯିବ କସରତେ ସକାଳୁ ଧାଇଁ ।


   ର- ରହିବ ସୁଖରେ ସାରା ଜୀବନ

   ଳ- ଲୟ ରଖି ଭଜ ହେ ପଞ୍ଚାନନ ।


   ଵ- ବନମାଳୀ ତୋତେ କରିବେ ପାରି

   ଶ- ଶରଣ ଚରଣେ ରଖିବୁ ହରି ।


   ଷ- ଷଡ଼ରିପୁ ତୋର ସେହି ହରିବେ

   ସ- ସମର୍ପଣ ହୁଅ ତାଙ୍କରି ପାଦେ ।


   ହ- ହରି ଭଜୁଥିଲେ ଶୁଣ କୁମର

   କ୍ଷ- କ୍ଷୟ ହେବ ଦୁଃଖ କ୍ଳେଶ ତୋହର ।


   ୟ- ଯିବୁନାହିଁ ଅବାଟରେ ମନୁଆ

   ଲ- ଲାଗିବ ନହେଲେ ପାଦରେ ନିଆଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics