debajani mesua

Tragedy

1.5  

debajani mesua

Tragedy

ମୁକ୍ତା

ମୁକ୍ତା

1 min
116


ସ୍ମ୍ରୃତିର ସାଗର ତଳେ 

ପ୍ରତାରଣାର ମୁଠାଏ ମୁକ୍ତା..

ମୋ ଆଖିର ଦୁଇବୁନ୍ଦା ଲୁହପରି

ସବୁବେଳେ ଚିକ୍ ଚିକ୍

ଯେତେ ମୁକ୍ତା ହେଉପଛେ

ଲୁଚିଯାଏ ସମୁଦ୍ର ଗର୍ଭରେ...

ଯେତେ ଲୁହ ହେଉ ପଛେ ଲୁଚିଯାଏ 

ମୋ ଆଖିର କୋଣରେ....


Rate this content
Log in

More oriya poem from debajani mesua

Similar oriya poem from Tragedy