Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilamani Sahu

Inspirational

3  

Nilamani Sahu

Inspirational

ମା

ମା

1 min
322


ଯେନ ଦିନୁ ଜନମ ଦେଇ ଦୁନିଆ କେ ଆନଲା ମୋର ମା 

ସେ ଦିନୁ ମୁଇଁ ଆଏଁଖ ଦେଖି କାନ୍ଦୁ ଥିନି କୁଆଁ କୁଆଁ ।


କାନ୍ଦ କେ ଦେଖି ସହି ନାହିଁ ପାରି ଥନ୍ ଫାଡ଼ି ଗୁରସ ଦେଲା

କାଲେ ମୋର ପୁଓ ସୁସେ ହେବା ବୋଲି ଅମୁଲ ଘିନି ରଖୁ ଥିଲା ।


ଚଉଲ ଭାଜି ଗୁଣ କୁଟି ଅଟକେଲ ବନେଇ ମତେ ଖୁଆଉ ଥିଲା 

ଜର ସାରଦି ଖାସି ହେଲେ ମୁଲିଆ ଖଟି ଉସୋ ଘିନି ଆଁନୁ ଥିଲା  ।


ପରର ଘରେ ମୁଲିଲାଗଲେ ଖନ୍ଦେ ଦୁଲି କରି ପଛଆଡ଼େ ମତେ ଧରେ

ମୁଣ୍ଡ ରେ ତାର ତାଗାଡୀ ବୁହି ଦୁଇ ମହଲା ସିଡ଼ି ବଡା କଷ୍ଟେ ଚଢ଼େ ।


ଆରୁ କହେବାର ଲାଗି ସାହସ ନେହିଁ ନ କାନ୍ଦିନି ଲାଗୁଛେ ମତେ ,

ମର ଖୁସି ର ଲାଗି ବଳିଦାନ ପଡିଛେ ମୋର ମା କେତିନୀ କେତେ  ।


ଆଜି ମାଏଜି ଗୁଟେ ଆଁନି ଯେ ଭାତ ମୁଠେ ଲାଗି ଶୁଣୁଛେ ଗାଲି ,

ମାଏଜି ର ବୁଆ ମା ମତେ କାଣା ଘିନି ନେଇଛନ୍ ଭାଲି ।


ବୁଢ଼ୀ ମା ମୋର ପେଟର ଲାଗି ପର ର ଦୁଆରେ ଭିକ ମାଗୁଛେ  ,

ଧିକ ଧିକ ରେ ମୋର ଜୀବନ ନିଜ କେ ମତେ ଲଏଜ ଲାଗୁଛେ ।


ହେଲେ ହେଉ ପଛେ ଜେଲ କି ଫାସୀ ମାଏଜି କେ ଛାଡ଼ପତର ଦେମି ,

ମୋର ମା କେ ସୁଖେ ରଖି ତାର ସବୁ ସେବା ମୁଇଁ କର୍ମୀ ।


ମା ର ଠାନୁଁ ଆରୁ ଦୁନିଆ ଥି କିଏ ନେହିଁ ନ ବଡ଼ ,

ତାହାକେ ହିଁ ଇ ସଂସାର ରେ କହେସନ ଜିଅନ୍ତା ଗଡ଼ ।



Rate this content
Log in

More oriya poem from Nilamani Sahu

ମା

ମା

1 min read

Similar oriya poem from Inspirational