Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Tragedy

3  

Panchanan Jena

Tragedy

ଭାଗ୍ୟଡୋରୀ

ଭାଗ୍ୟଡୋରୀ

1 min
19


ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଖୁସିରେ ରଖିବାର ଖିଆଲି ଖୟାଲ ନିଶାରେ

ସଭିଙ୍କୁ ମସ୍ତିରେ ମିଶେଇବାର ଦୁର୍ବାର ସ୍ପେଶାଲ ଦିଶାରେ

ସର୍ବଙ୍କୁ ପ୍ରେମରେ ବାନ୍ଧିବାର ଅମୃତ ଗଜଲ ଆଶାରେ ।


ଗାଇ ଗାଇ ଜୀବନ ପଶ୍ଚିମ ପାବଚ୍ଛ ରେ 

ଧାଇଁ ଧାଇଁ ଜୀବନ ବୀମାର ସରଣୀରେ

କହି କହି ଜୀବନ ମରିଚିକା ଦୋଛକିରେ ।


ଯେଉଁମାନେ ଖୁସି ହେଲେ ପ୍ରୀତ ହେଲେ ନିଜର ନ ଥିଲେ

ଯେଉଁ ମାନେ ରକ୍ତର ଆପଣାର ସୋଦର ସହୋଦର କେବେ ଖୁସି ନ ହେଲେ

ଯେଉଁ ମାନେ କ୍ରୀଡନକ ପେଣ୍ଡୁ ମଣି ଉପର ତଳ କଲେ ଅନୁଶୋଚନା ନ କଲେ ।


ହାଏ ରେ ଶିକ୍ଷକ ଅନୁଭବ ଅବଧାନ

ହାଏ ରେ ଆଚାର୍ଯ୍ୟ ପଳାତକ ବେଇମାନ

ହାଏ ରେ ମାନବ ଭପାଧ୍ୟାୟ ପ୍ରଣିଧାନ ।


ଉତ୍ତମ ହିଁ ଗୁମ୍ ସୁମ୍ ମୁଁହରେ ତାଲା

ସର୍ବୋତ୍ତମ ହିଁ ଚୁପ୍ ଚାପ୍ ଓଠ ସିଲେଇ ବାଲା

ଉତ୍ତମୋତ୍ତମ ହିଁ ମିଟ୍ ମିଟ୍ ଗାନ୍ଧିଜୀଙ୍କ ମାଙ୍କଡ଼ ଭଲା ।


ପଞ୍ଚ ଭନ୍ଦ୍ରୀୟ ହାତ ମୁଠାରେ

ପଚାଶ ପ୍ରକୃତି ମୁଷ୍ଟି ମଧ୍ୟରେ

ମାନ ସମ୍ମାନ କର ବଦ୍ଧରେ ।


ବରଂ ମାନି ନେଲି ଶେଷରେ ଉପସଂହାରରେ

ବରଂ ମଥା ନତ ଅନ୍ତରେ ଅନନ୍ତ ପ୍ରଦେଶରେ

ବରଂ ଜାଣି ନେଲି ସିଦ୍ଧ।ନ୍ତରେ ଅନ୍ତଃକରଣରେ ।


ଯେତେ ବି ମୁଠେଇ ନିଅ ଆଶା-ବାଲି

ଖସରି ଯାଏ ଆଙ୍ଗୁଳି ମଧ୍ୟେ ସରୁ ଗଳି ଅର୍ଗଳି

ଝରିପଡ଼େ ଅବିରତ ଚୋରାବାଲି ନିରାଶାର ହତାଶାର ସମାଧି ଚିରି

ସମୟ ହାତରେ ପରା ବନ୍ଧା ପଡିଛି ଜୀବନ ନାଟିକାର ଭାଗ୍ୟଡୋରୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy