Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramila Pati

Inspirational Others

3  

Pramila Pati

Inspirational Others

ଆଲୋ ଵଉଳ

ଆଲୋ ଵଉଳ

1 min
6.8K


ଆଲୋ ବଉଳ କରିବାଲୋ ଆମ

କଣ୍ଢେଇର ବାହାଘର

ମୋ କଣ୍ଢେଇଟି ସୁନାକନିଆଁ ଲୋ

ତୋ କଣ୍ଢେଇଟି ବର...

ଆମେ ଦୁହେଁ ହେବା ସୁନା ସମୁଦୁଣୀ

ମନରେ ନରଖି ଛଳ

ନିଜ ଝିଅ ଭାବି ଦୋଷ ତା'କ୍ଷମିବୁ

ମନ କରି ନିରିମଳ

ଯାନିଯଉତୁକେ ଲୋଭ ରଖିବୁନି

ବନ୍ଧୁପଣିଆ ଯୁଗ ଯୁଗର....

ମୋ ଅଗଣା ଫୁଲ ତୋ ଘରେ ବାସିବ

ମହକାଇ ଦୁଇ କୂଳ

ତୋ ସ୍ନେହପରଶେ ମତେ ଯିବ ଭୁଲି

ମାଆ ହେବୁ ତୁ ତା'ର

ପରକୁ ଆପଣା କରିପାରିଲେ ଲୋ

ଘର ହୋଇବ ସରଗପୁର...

ମାଆ,ଝିଅ ହେଉ ଅବା ଶାଶୁ,ବୋହୂ

ସଭିଏଁତ ଆମେ ନାରୀ

ନାନା ରୂପେ ସିନା ଜନମ ଆମର

କରମତ ଏକାପରି

ନାରୀ ହୋଇ ଆନ ନାରୀକୁ କଷଣ

ଦେଲେ ପାଇବା ନିନ୍ଦା ଅପାର....।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational