Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

सरस्वती गीत(मैथिली)

सरस्वती गीत(मैथिली)

1 min
435


जय माँ -जय माँ , जय माँ -जय माँ

शारदा भवानी छी माँ , जग कल्याणी छी माँ

मईया मोरी विनती सुनूं, हे माँ भवानी छी।

मईया मोरी अरजी सुनू , अन्ही माँ भवानी छी।

जय माँ -जय माँ ,जय माँ -जय माँ

माघ मास पंचमी तिथि, अन्हा मईया आबै छी

विद्या के दान दय, जिन्दगी संवाराए छी

मईया मोरी विनती सुनू, अंही माँ भवानी छी

जय माँ -जय माँ ,जय माँ -जय माँ

कमल के आसन माँ , त्रिनेत्र न धारिणी छी

हंस पर सवार मईया, अंहा हंसवाहिनी छी

मईया मोरी विनती सुनू, अंही माँ भवानी थी।

जय माँ -जय माँ , जय माँ -जय माँ

ब्रह्माजी के मानस पुत्री, महिमा निराला माँ

महिमा दिखाबू माँ , ईहे अभिलाषा माँ

शारदा भवानी छी माँ , जग कल्याणी छी

मईया मोरी विनती सुनू , अंही माँ भवानी छी।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract