Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Charvi Jain

Abstract Romance

3  

Charvi Jain

Abstract Romance

रिश्ते

रिश्ते

1 min
11.8K


इन उलझे हुए रिश्तों को

सुलझा दे तू इस कदर

कि फिर कभी उलझने न पाए

ओ मेरे हमसफर।


राहों में चलते - चलते कभी

अगर होना भी पड़े जुदा

तो अलग हो कर भी

करीब रखे ऐ खुदा।


चोट लगे तो संभाल ही नहीं

हिम्मत भी हो साथ

होने से उनके कमजोर नहीं

बढ़े ताकत जब मिले हाथ।


इतनी - सी है ख्वाहिश मेरी

छोटी - सी है चाह।


इन उलझे हुए रिश्तों को

सुलझा दे तू इस कदर

कि फिर कभी उलझने न पाए

ओ मेरे हमसफर।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Charvi Jain

Similar hindi poem from Abstract