Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kumar Rahul

Inspirational

4  

Kumar Rahul

Inspirational

लहरों सी बहती ज़िंदगी

लहरों सी बहती ज़िंदगी

1 min
14.4K


लहरों सी बहती ज़िंदगी, न जाने तुझे किसकी तलाश है,
तेरे करवट के सिसकियों में कोई दबी हुई आस है
यूँ ही बहते जा रही हो, या
किसी साहिल को भी तेरा इंतजार है
लहरों सी बहती ज़िंदगी, न जाने तुझे किसकी तलाश है

तेरे सफ़र के कारवाँ में कितने साहिल आए और गए,
तूने सबको बस चख कर अलविदा कह दिया,
न जाने किस ज़ायक़े का तेरी ज़ुबान पर नाम है
ए लहरों सी बहती ज़िंदगी,
तुझे किसकी तलाश है


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational