Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maitri Shah

Inspirational

3.8  

Maitri Shah

Inspirational

कोरोना [कर्फ्यू]

कोरोना [कर्फ्यू]

1 min
32



पीएम मोदी सलाह दिए ,लोग रहे घूमते बाज़ार में ,

आओ मिलकर निभाएं ,कुछ कर्तव्य हमारे ।

तुम आम हो आवाज हो, हिंदुस्तान की जान हो ।

देश है दिल हमारा दिन एक है घर पे बिताना ।

हमारी जिम्मेदारी है , दूर भगानी यह बीमारी है ।

आओ मिलकर निभाए कुछ कर्तव्य हमारा ।

घर में मत हो बेचैन, तोड़ो कोविड की यह चैन।

जनता के लिए सरकार एक जुट सारी है ।

पर साथ निभानी हमें भी कुछ जिम्मेदारी है ।

आओ मिलकर निभाए यह कर्तव्य हमारा ।

हमारी जिम्मेदारी है , दुर भगानी यह बीमारी है ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational