Deepti Gupta

Drama

2.0  

Deepti Gupta

Drama

ख़ुशी के बीज

ख़ुशी के बीज

1 min
320


ये जीवन तो है हँसने हँसाने के लिए

ख़ुशी ठूंठती नहीं मैं मुस्कुराने के लिए


 ख़ुद ही ख़ुशियों के बीज़ बोते चली जाती हूँ

कली खिले न खिले, ख़ुश होते चली जाती हूँ


दो-चार ख़ुशी के फल तो मिल गए मुझे भी

बाक़ी छोड़ देती हूँ ज़माने के लिए 

ख़ुशी ढूंढती नहीं मैं मुस्कुराने के लिए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama