MOHAMMAD SHOEB AKHTAR

Inspirational

1  

MOHAMMAD SHOEB AKHTAR

Inspirational

जवान

जवान

1 min
2


 फरिश्ते सिर्फ

आसमान में नहीं रहते हैं

जमीनी हिंद पर

उन्हें जवान कहते हैं ll


Rate this content
Log in

More hindi poem from MOHAMMAD SHOEB AKHTAR

Similar hindi poem from Inspirational