Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Riya Manish

Inspirational

2  

Riya Manish

Inspirational

हमरे डॉक्टर हीरो ( कविड में )

हमरे डॉक्टर हीरो ( कविड में )

1 min
170


हमारे हीरो है अच्छे ,

जो है काफ़ी पक्के ,

इस माहमारी मैं जो करे हमारी रक्षा ,

वह है हमारे हीरो जो है अच्छे !


दिन रात काम करते, 

पर बिलकुल भी न थकते, 

यह सिर्फ एक ही इंसान कर सकता है, 

वह है हमारे हीरो जो है अच्छे!


बिलकुल भी न डर है,

बिलकुल भी न चिंता, 

रोज बचाते है हमें इस महामारी से, 

यह है हमारे हीरो जो है अच्छे!

 


Rate this content
Log in