Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SAMRIDDHI PRIYA PATHAK

Inspirational

2  

SAMRIDDHI PRIYA PATHAK

Inspirational

हिंदुस्तानी चाहिए

हिंदुस्तानी चाहिए

1 min
324


हमें राजा न रानी की वीरता की कहानी चाहिए।

स्वदेश को कुर्बानी- दीवाना- दीवानी चाहिए।

माथे पर शानी कफन की निशानी चाहिए।

भारत माता को सलामी जिंदगानी चाहिए।


ललकार पर जो कूद पड़े वो मर्द- मर्दानी चाहिए।

खौलता रहे लहू रगों में ऐसी जवानी चाहिए।

लहरों में लहर दिलों मेंं सुनामी चाहिए।

हिंदू न मुस्लिम, स्वदेशी! हिंदुस्तानी चाहिए।

      


Rate this content
Log in