Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

દિવ્યેશ પંડ્યા ( હાસ્ય )

Comedy Others

3  

દિવ્યેશ પંડ્યા ( હાસ્ય )

Comedy Others

ए कोरोना तूने क्या कर दिया

ए कोरोना तूने क्या कर दिया

1 min
221


ए कोरोना तूने ये क्या कर दिया।

हम नजदीक गए सनम के तो

सनम ने मास्क पहन लिया।।


ए कोरोना तूने ये क्या कर दिया ।

हर एक मेरी प्यारी चीज को

सनम ने सेनिटाइज कर दिया।।


ए कोरोना तूने क्या कर दिया।

क्या दया क्या बबिता। तूने शादी शुदा को

पोपटलाल कर दिया।।


ए कोरोना तूने क्या कर दिया।

महफिलें जमने वाली थी साले बनेवी की

और तूने गिलास तोड़ दिया।।


ए कोरोना तूने क्या कर दिया।

पानी भी दूर से पिलाती है वो

एक ब्राह्मण को तूने

अछूत कर दिया।।


Rate this content
Log in

More hindi poem from દિવ્યેશ પંડ્યા ( હાસ્ય )

Similar hindi poem from Comedy