Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Sharma

Abstract

4.3  

Pooja Sharma

Abstract

अंजानी, अकेली

अंजानी, अकेली

1 min
11.7K


देख रही थी दुनिया को

मैं कुछ दूर से,

सब देख रहे थे मुझ को

न जाने क्यूँ घूर के ।


अंजानी, अकेली सी मैं

डरी हुई थी उनसे,

क्या था ऐसा खास जो मैं

अलग हुई थी उनसे ।


अहसास कुछ घबराहट का था

कुछ अजीब बेचैनी भी

देख के हथेली भी

कुछ गीली सी महसूस हूई ।


रख हाथ दिल पर सोचा,

जैसी भी हूँ ठीक हूँ उनसे

अलग खडी हूँ जब,

तब खास हूँ उनसे।


देख रही थी दूर...



Rate this content
Log in