Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashfia Parvin

Abstract Inspirational

3  

Ashfia Parvin

Abstract Inspirational

ନୂଆ ବର୍ଷ

ନୂଆ ବର୍ଷ

1 min
229


ବର୍ଷ ଯାହା ପ୍ରବାହିତ ପବନ ପରି ଗଲା 

ସମୟ ବାଲୁକା ଘଣ୍ଟା ପରି ଅତିକ୍ରମ କଲା 

ବନ୍ଧୁମାନେ ବଦଳିଛନ୍ତି, ସବୁକିଛି ବଦଳି ଯାଇଛି 

୨୦୨୧ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ରାସ୍ତାରେ ଲୋକଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ଚିହ୍ନଟ କରାଯାଇଥିଲା ।


 ୨୦୨୨ ରେ କେବଳ ଗୋଟିଏ ଜିନିଷ କରିବାକୁ ହେବ 

 ତୁମର ସର୍ବୋତ୍ତମ ସଂସ୍କରଣ ହେବାକୁ ଚାହୁଁଛ 

 ଦୁନିଆର ଭିଡ଼ରେ ବୁଲୁଥିବା ଲୋକମାନଙ୍କ ପରି 

 ବାସ୍ତବରେ, ଚାଲନ୍ତୁ ନାହିଁ ।



ସମସ୍ତଙ୍କର ଦୁନିଆ ଅଲଗା,

ସମସ୍ତଙ୍କର ଚିନ୍ତାଧାରା ଅଲଗା ଅଟେ 

କାହାର କଥାକୁ ଧ୍ୟାନ ଦିଅ ନାହିଁ 

ଏବଂ ଅନ୍ୟ କାହାକୁ ଏକାରଣ ଖିତ କୁହନ୍ତୁ ନାହିଁ 

ବର୍ତ୍ତମାନ ଆମେ ନିଜ ନିଜ ସ୍ୱରରେ ଚାଲିବା,

ଆମେ ନିଜ ଭିତରେ ଖୁସି ହେବା ।



ପୂର୍ବ ପରି ତୁମର ମନ ରଖ ନାହିଁ 

ଆପଣଙ୍କ ମନରେ ଯାହା ଅଛି, ଆପଣଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ସିଧାସଳଖ କହିବାକୁ ପଡିବ 

ଲୋକଙ୍କୁ ଖରାପ ଭାବିବାକୁ ଦିଅ 

ସମସ୍ତଙ୍କ ଖୁସି ପାଇଁ ମୁଁ ଟିକିଏ ଚୁକ୍ତି ନେଇଛି ।


 ଲୋକମାନେ କ’ଣ କହିବେ ସେଥିପାଇଁ ଚିନ୍ତା କର ନାହିଁ 

 ତୁମେ କଣ୍ଟା ରାସ୍ତାରେ ଆସିବା ପରେ ମଧ୍ୟ ଛାଡ ନାହିଁ 

 ଆମେ ସେମାନଙ୍କ ଆଖିରେ ଅଛୁ 

 ବର୍ତ୍ତମାନ ତୁମକୁ କେବଳ ନିଜ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ

ଦେବାକୁ ପଡିବ ।



 ବର୍ଷ ଯାହା ପ୍ରବାହିତ ପବନ ପରି ଗଲା 

 ସମୟ ବାଲୁକା ଘଣ୍ଟା ପରି ଅତିକ୍ରମ କଲା 

 ବନ୍ଧୁମାନେ ବଦଳିଛନ୍ତି, ସବୁକିଛି ବଦଳି ଯାଇଛି 

 ୨୦୨୧ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ରାସ୍ତାରେ ଲୋକଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ଚିହ୍ନଟ କରାଯାଇଥିଲା ।


Rate this content
Log in

More oriya poem from Ashfia Parvin

Similar oriya poem from Abstract